Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten muuntautua huippuvireeseen viikossa?

Vierailija
04.01.2017 |

Näen ihastukseni noin viikon kuluttua ja haluaisin olla huippuvireessä ja -kunnossa silloin. Olen tässä käynyt salilla ja juoksemassa pari kuukauden ajan sekä käynyt ihan hiljattain kampaajalla ja kosmetologilla sekä ostanut uusia vaatteita ja lukenut kirjoja jne. Olen hoikka jo valmiiksi, mutta olen saanut kroppaan hieman lihaksia ja jäntevyyttä lisää.

Nyt olisi pakko pitää loppuhetkien spurtti ja olla totaalisen ja täysin tiptop h-hetkellä. Haluaisin jotenkin muuttaa kasvojanikin erinäköisiksi, mutta se on hieman hankalaa (olen ulkonäöltäni ihan ok-tasoa/naapurintyttötasoa/hieman ulkomaalaistyyppisen näköinen -- en siis ole mikään suuri kaunotar). Kaikki ideat ovat tervetulleita. :)

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, sinähän panostat :D Jos et täysin pidä kasvoistasi ja se häiritsee sinua, voisithan opetella jotain uutta meikkaustekniikkaa youtube-tutoriaaleja katsomalla tai käymällä ihan ammattilaisen meikattavana.

Vierailija
2/15 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekorusketus, -kynnet ja - ripset eivät ole mun juttu, mutta jotain muuta siis. Voisiko joku parin viime päivän rankka juoksutreeni "kuivattaa" kroppaa lisää, jotta olisin sähäkämpi ja viehättävämpi? Olisiko jotain aivodopingia, jolla saisin itseni sanavalmiimmaksi? Olen hieman ujo nynnerö nimittäin. :( t. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh, sinähän panostat :D Jos et täysin pidä kasvoistasi ja se häiritsee sinua, voisithan opetella jotain uutta meikkaustekniikkaa youtube-tutoriaaleja katsomalla tai käymällä ihan ammattilaisen meikattavana.

Hyvä idea. :) Yritän välttää ylimeikkausta, enkä arkena meikkaa kovinkaan paljon, mutta voisin vähän testailla meikeillä, jos saisin itsestäni hieman vetävämmän näköisen. Mietin myös silmänvalkuaisia "valkaisevia" (=punaisuutta poistavia) silmätippoja, mutta niitä ei voine käyttää piilolinssien kanssa? Ehkä tyydyn silmätippojen käyttöön öisin, niin se voisi auttaa hieman. T. Ap

Vierailija
4/15 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi myös yrittää psyykata itsensä henkidesti, että löytyisi supliikkitaitoja, kun näen hänet. Olen nimittäin hieman ujonpuoleinen livenä.

Vierailija
5/15 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, jos ei ihastuksesi tykkää sinusta sellaisena kuin olet, ei feikkaus auta.

Toivottavasti tämä on Porvoosta...

Vierailija
6/15 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekorusketus, -kynnet ja - ripset eivät ole mun juttu, mutta jotain muuta siis. Voisiko joku parin viime päivän rankka juoksutreeni "kuivattaa" kroppaa lisää, jotta olisin sähäkämpi ja viehättävämpi? Olisiko jotain aivodopingia, jolla saisin itseni sanavalmiimmaksi? Olen hieman ujo nynnerö nimittäin. :( t. Ap

Joko olet provo tai persoonallisuushäiriöinen, veikaan jälkimmäistä :D Ihan tosissasi näet noin paljon vaivaa yhden tapaamisen vuoksi? Liikunnan harrastaminen ja kampaajalla käyminen on vielä ihan normaalia, ehkä muutaman uuden vaatekappaaleenkin ostaminen, mutta olet lukenut tän ihastuksen takia kirjoja, haluat muokata kasvojasi ja ottaa vielä aivodopingia??? :D Herätys!

Vierailija
7/15 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on jo vaikka kuinka mones aloituksesi aiheesta! Oletko provo vai hullu vai molempia? Olet jo saanut paljon vinkkejä, mm. sen, ettei touhusi ole ihan tervettä.

Vierailija
8/15 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en varmaan voi nähdä mun ihastustani koska en ole treenannut kahteen kuukauteen. :(

Vierailija
9/15 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites ois joku rankemmanpuoleinen ripuli??

Joo ei sulle aivodoping auta jos lähtötaso on toi...

Vierailija
10/15 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko olet provo tai persoonallisuushäiriöinen, veikaan jälkimmäistä :D Ihan tosissasi näet noin paljon vaivaa yhden tapaamisen vuoksi? Liikunnan harrastaminen ja kampaajalla käyminen on vielä ihan normaalia, ehkä muutaman uuden vaatekappaaleenkin ostaminen, mutta olet lukenut tän ihastuksen takia kirjoja, haluat muokata kasvojasi ja ottaa vielä aivodopingia??? :D Herätys!

En ole provo, eikä ole mitään persoonallisuushäiriöitä, mutta tämä tuntuu once in a lifetime -mahdollisuudelta ja olen _erittäin_ ihastunut siihen ihmiseen. Lisäksi minulla on parikymppisenä kokemiani muistoja sellaisesta, kun mokasin treffit ihan hölmöjen, helposti korjattavien syiden vuoksi. Aivodopingilla tarkoitan lisäravinteita ym., jotka saisivat mut pieneen ylivireeseen. Haluaisin satsata myös ulkoiseen olemukseeni, jotta sekään ei olisi esteenä. Pohjimmiltani olen epävarma itsestäni ja tyytymätön itseeni ja tämä on myös konkreettinen syy tehdä epäkohdille jotain. T. Ap

Vierailija
11/15 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites ois joku rankemmanpuoleinen ripuli??

Joo ei sulle aivodoping auta jos lähtötaso on toi...

Kuulostaa surulliselta ja masentavalta. Vaikutanko sitten niin toivottomalta tapaukselta? :( Olen pahoillani, jos en vaikuta mielestäsi kovinkaan älykkäältä. :( Joskus nuorempana kauan sitten olin testiälykäs, mutta ehkä aivoni ovat vähitellen degeneroituneet. Ap

Vierailija
12/15 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro lisää tästä ihastuksesta? Mikä teidän välinen suhde on?

Vierailija
13/15 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro lisää tästä ihastuksesta? Mikä teidän välinen suhde on?

Valitettavasti en voi paljastaa sellaista täällä, sillä en halua, että kukaan tunnistaa minua. :/ t. Ap

Vierailija
14/15 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään tässä, että en saa edellisenä yönä unta ja "jäädyn", kun näen hänet. Hän on jotain aivan mielettömän ihanaa ja upeaa. Olen aivan rakastunut. Mutta kiitos noista aiemmista vinkeistä, otan niistä itselleni ideoita. Tietty (ehkä muiden mielestä "liiallinenkin") valmistautuminen myös tekee mut rennommaksi, kun se antaa illuusion, että voisin vaikuttaa asioihin edes jotenkin. T. Ap

Vierailija
15/15 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen olennainen seikka vielä, että sitä toista tapaamista ei tule, jos mokaan sen ensimmäisenkin. :( Pallo on täysin hänellä. Siinä on osasyy ajatuksiini. t. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi