Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

18-vuotiaan kuuluu viettää juhlapyhät vanhempiensa kanssa

Vierailija
03.01.2017 |

18-vuotias on lapsi. Tuon ikäinen on liian nuori muuttamaan omilleen tai elämään omaa elämää.

On huolestuttavaa jos noin nuori haluaa viettää esim. joulun seurustelukumppaninsa eikä vanhempiensa kanssa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
2/8 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 18vuotias ja vietin viime joulun perheeni kanssa, sekä myös poikaystäväni ja hänen perheen kanssa. Oli mukava joulu :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/8 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/8 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää kompromissi, joulu kotona, juhannus seurustelukumppanini kanssa.

Vierailija
6/8 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin pois kotoa 17-vuotiaana opiskelemaan toiselle paikkakunnalle. Tiedän, että joulu on ja ollut tärkeä vanhemmilleni joten viimeiset 15 vuotta olen aina mennyt (mielelläni) joulunpyhiksi vamhemmilleni.

Tämän joulun aaton olin ensimmäistä kertaa poikaystäväni vanhemmilla ja menimme joulupäiväksi vanhemmilleni. Kukaan ei pettynyt ja mukavaa oli kaikilla :)

18-vuotias on vielä lapsi, mutta äkkiäkös siinä aikuistuu kun vanhemmat eivät rajoita liikaa ja (hyvät) vanhemmat tukevat lapsiaan toteuttamaan unelmiaan. "Pakotettu" joulu kotona kuulostaa synkältä; eikö voi tehdä kompromisseja?

Vierailija
7/8 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutin pois kotoa 17-vuotiaana opiskelemaan toiselle paikkakunnalle. Tiedän, että joulu on ja ollut tärkeä vanhemmilleni joten viimeiset 15 vuotta olen aina mennyt (mielelläni) joulunpyhiksi vamhemmilleni.

Tämän joulun aaton olin ensimmäistä kertaa poikaystäväni vanhemmilla ja menimme joulupäiväksi vanhemmilleni. Kukaan ei pettynyt ja mukavaa oli kaikilla :)

18-vuotias on vielä lapsi, mutta äkkiäkös siinä aikuistuu kun vanhemmat eivät rajoita liikaa ja (hyvät) vanhemmat tukevat lapsiaan toteuttamaan unelmiaan. "Pakotettu" joulu kotona kuulostaa synkältä; eikö voi tehdä kompromisseja?

Totta. 18-vuotias on lapsi. 20-vuotiaskin on vielä lapsi. Ihan sama vaikka on täysi-ikäinen ja asuu omillaan.

Vierailija
8/8 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä provoavauksia.  18-vuotia päättää itse omista olemisistaan. Jos vanhemmat kaipaavat häntä kotiin niin katsokoot peiliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan