Ohoi, hoikat yli 40-vee naiset!
Kommentit (10)
Harrastan liikuntaa,juoksua enimmäkseen. Syön lähes kaikkea,mutta kohtuudella. En juurikaan käytä alkoholia.
Liikun n. 4krt/ vko. Erilaisia jumppia, kahvakuulaa, joogaa, pilatesta, HIIT:iä, tanssitunteja, pump ym. Syön normaalisti, herkkujakin mutten älyttömiä määriä.
T.N41 168cm ja 58kg (3 lasta)
Ei hoikkien tarvitse tehdä mitään sen kummemmin. Geenit saneeleee sen, millaisia olemme ulkomuodoltamme. Epäoikeudenmukaista! Yleensä laihat syövät paljon enemmän ja epäterveellisemmin kuin pullukat.
En mäkään mitään kovin ihmeellistä tee. liikun paljon kävellen ja pyörällä. Syön normaalisti. Aamulla puuroa, töissä ihan työpaikkalounas, jlkkärokdi hedelmät. Illalla syödään jotain tavallista kotiruokaa.
En mässää, ja jos mässään, niin yleensä syön kevyemmin jonkun aikaa sen jälkeen. Tuntuu siis ylensyöneeltä.
Mä en laske kaloreita ja olen aika lailla syönyt aina mitä tekee mieli. Mun harvoin tekee mieli mitään suurissa määrissä kerrallaan. Rn ole eläissäni laihduttanut.
44 v ja kolme lasta synnyttänyt
Olen kasvissyöjä, enkä syö maitotuotteita vaan näitä kaura- ja soijavalmisteita. Paljon kiireessä juon itse tekemiäni pirtelöitä, vihersmoothieita jne.En syö illalla mitään iltapaloja ja vältän muutenkin välipaloja ja muuta napostelua. Liikuntaa harrastan kerran viikossa uintia, joka päivä 3 lenkkiä koiran kanssa sekä muutaman kerran viikossa nettijoogaa. Syön kahvileipää vain kylässä, kotiin en osta. Aktiivisuusrannekkeen yritän saada joka päivä ainakin 100 prosenttiin. t. 163/56
En tiedä kuinka hoikkaa tarkoitat. Olen 170/62. En harrasta juuri lainkaan liikuntaa tällä hetkellä. Kesäisin pyöräilen ja joskus käyn kävelyllä. Syön tuhdin aamupalan ja lounaan. Iltaisin yleensä mussutan hedelmää ja/tai pähkinöitä. Ainoa mitä kartan on peruna, maissi, vehnä ja prosessoidut ruoat. En silti koe eläväni terveellisesti. Annoskokoni ovat isot. Esim. kanan rintaleikkeitä menee aina 2 / lounas, kalakeittoa aina 2 lautasellista, kasler pihvejä 2 jne.. Mandariineja nyt joulun aikaan mennyt n. ½kg/ilta. Naiseksi isot annokset.
Tuuri geeneissä ilmeisesti. Useampi lapsikin ja aika laiska liikkumaan. Huonosti kävisi varmaan jos yhtäkkiä tarvis alkaa miettimään liikkumistaan ja suupalojaan :)
Kalorit noin 2000 /vrk, vähemmän hiilaria ja paljon kasviksia. Liikuntaa tulee 4 krt/vko ja kilpailen arvostelulajissa, joten on jatkuva paine olla hoikka. Olen ollut myös ylipainoinen ja silloin on vaikea jaksaa arkea, usein huono ja vetämätön olo. Hyvä ja energinen olo palkitsee enemmän kuin karkit :-)
N46
Hyötyliikuntaa, pyöräilyä ja kävelyä aina kun mahdollista. Iltapalaa en syö koskaan, koska myöhäinen päivällinen. En syö sokerisia jogurtteja, enkä juo siideriä, alkoholia muutenkin kohtuudella.
Syömällä terveellisesti ja liikkumalla. Etenkin arkiliikunta tärkeää, ei niinkään "treenaaminen". Ei se hoikkana oleminen rakettitiedettä ole.