Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palvelukoti Mielenterveyskuntoujalle

Laku
03.01.2017 |

Moi. Kyselisin ihmisltä että onko teillä kokemusta jo niinkuin otsikossa on palvelukodista mielenteryskuntoujalla tms tukiasuminen? Joko itsellä tai läheisellä? Oliko hyötyä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

2/4 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, itellä on kokemusta. En viitsi kertoa talon nimeä, mutta täällä Satakunnassa päin. Muutin 18-vuotiaana vanhemmilta kys.taloon (olin täyttämässä pian 19v). Jokaisella asukkaalla oli oma huone, muut tilat olivat yhteisiä. Huone oli n.21neliötä, meillä oli yhteinen keittiö ja ruokailutila, olohuone, sauna, sisäpiha missä oli tupakkakatos, harrastushuone missä sai askarrella, ommella yms. Aluksi olin tietty vähän peloissani uudesta paikasta, sulkeuduin 2 viikoksi huoneeseeni (kävin kyllä syömässä ja saunassa). Sain asukkaista hyviä ystäviä joiden kanssa olen tänäkin päivänä yhteyksissä. Asuin siellä 2-vuotta, nyt asun itsenäisesti. Ja tosiaan maksoin vuokraa ja hoitomaksun kys.paikasta, meille jäi käteen kuukaudeksi 120e. Hoitajia oli 24/7h paikalla, en tuntenut oloani koskaan turvattomaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa Anninen kun on kiva kokemus ollut. Itsellä mielessäni asuntola Uudellamaalla jos pääsen. Ja vähän jännittää jos pääsen että miten menee kun pelkään että jotenkin on "liikaa" kaikkea jos menen vaikka yksinkään en nyt ahdistus ja paniikkikohtausten takia pärjää.

Vierailija
4/4 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anninen kirjoitti:

Moi, itellä on kokemusta. En viitsi kertoa talon nimeä, mutta täällä Satakunnassa päin. Muutin 18-vuotiaana vanhemmilta kys.taloon (olin täyttämässä pian 19v). Jokaisella asukkaalla oli oma huone, muut tilat olivat yhteisiä. Huone oli n.21neliötä, meillä oli yhteinen keittiö ja ruokailutila, olohuone, sauna, sisäpiha missä oli tupakkakatos, harrastushuone missä sai askarrella, ommella yms. Aluksi olin tietty vähän peloissani uudesta paikasta, sulkeuduin 2 viikoksi huoneeseeni (kävin kyllä syömässä ja saunassa). Sain asukkaista hyviä ystäviä joiden kanssa olen tänäkin päivänä yhteyksissä. Asuin siellä 2-vuotta, nyt asun itsenäisesti. Ja tosiaan maksoin vuokraa ja hoitomaksun kys.paikasta, meille jäi käteen kuukaudeksi 120e. Hoitajia oli 24/7h paikalla, en tuntenut oloani koskaan turvattomaksi.

Kiitos kun jaoit tarinasi, siitä tuli hyvälle mielelle. Ehkä minäkin tästä vielä piristyn...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan