Ärsyttävä tilanne =Vanhojen aiheiden ja ketjujen nosto!
Täällä on nyt viime päivinä nostettu monta vanhaa ketjua ylös ja jotkut alkavat käymään keskustelua ikään kuin kyseessä olisi ajankohtainen aihe!
Katsokaa allkuperäisestä viestistä päiväys ja harkitkaa kannattaako alkaa kommentoida ongelmaa, jonka joku on esittänyt vuonna 2012. Tuskinpa ainakaan AP on paikalla neuvojanne kuulemassa.
Kommentit (21)
Myymälävarkaudesta kiinnijäämis-ketju - älkää avatko on vanha juttu
Kyllä minä taas niin mieleni pahoitin.
Ärsyttävintä on että puolet viesteistä niissä vanhoissa ketjuissa on tyhjiä, ja toinen puoli sellaisia joista puuttuu alku.
Miten ihmiset eivät edes siitä tajua että ketju on vanha?
Neuvostovastaiset väittää että Kekkonen olisi sairas. (Av-palsta 25.8.1981)
Toisaalta iso osa jutuista täällä on ajattomia: anopit ja alapääkarvat ovat aina keskuudessamme.
Paljon on ikuisuusaiheita. Mieluummin luen taas sadatta uutta aloitusta jostain aiheesta, jos joku ihan oikeasti on juuri löytänyt palstalle ja harkitsee eroa ja kaipaisi tilanteeseen vinkkejä. Sen sijaan vuonna 2009 käyty anoppikeskustelu vaikka kuinka hauska, ei jaksa kiinnostaa. Aloittakaa uusia ketjuja!
Esimerkiksi pihistelevistä tuottavista on uusi kysely parin kuukauden välein mutta aina löytyy uusia pihistelykokemuksia ja nuukuuskauhisteluja. Ei tarvitse nostaa sitä yhtä , ensimmäistä vain sen takia että tästä aiheesta on jo ketju.
Niin ja vielä kivempaa olisi jos omat vanhat kirjoituksensa voisi poistaa jotenkin. - Vaikka olen yrittänyt pitää linjan, että en kirjoittaisi mitään mitä en pystyisi sanomaan kasvokkain, niin olen minä(kin) jonkun kerran, jos toisenkin provosoitunut tai muuten intoutunut kirjoittamaan tekstiä, joka tänä päivänä hieman saattaisi punastuttaa. - Eikä vain siksi, että olen tehnyt ja teen yhä valitettavan paljon oikeinkirjoitus virheitä.
Ihmiset tulee googlen välityksellä tänne eivätkä välttämättä huomaa koska juttu on oikeasti ollut ajankohtainen.
Itse aina etsin ja nostan mahdollisimman vanhoja aiheita.
Vanhojen ketjujen nosto on todellakin ärsyttävää. Usein niistä myös puuttuu viestejä, kun keskustelijat ovat kirjoittanet kommenttinsa otsikkoon, joita ei enää (luojan kiitos!) ole.
Jos se on teknisesti mahdollista, niin vanhat ketjut pitäisi lukita niin, että niitä pääaisi lukemaan, jos vaikka googlella löytyy, mutta niihin ei pystyisi enää vastaamaan. Aikaraja voisi olla esim. 1-2 vuotta aloituksesta.
Nostin juuri ketjun vuodelta 2005!
Esim. aso-asumisen järkevyydestä aloitetaan todella usein ketjuja, vaikka ne vanhat ketjut vastaavat ap:n kysymyksiin ja niitä voisi täydentää sen sijaan, että näpytellään samat asiat yhä uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin inhoan tuota ikivanhojen ketjujen nostelua! Ei kiinnosta mikään 8 vuotta vanha aloitus. Rasittavaa.
Hyvä huomio, kiitos tästä. Tämä palstahan on vain Sinua varten ja aloitusten tulisi miellyttää vain Sinua. Minkälaisista aloituksesta Teidän Korkeutenne eniten pitää? Me rahvaat voidaan sitten ottaa ne huomioon kun mietitään voiko sitä ja tätä kysyä jos Sinua ei kiinnostakaan aihe.
Samaa mieltä, aivan helvetin rasittavaa.
Vierailija kirjoitti:
Lienet mielestäsi kovinkin nokkela. Pistääkö ihan kikattamaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lienet mielestäsi kovinkin nokkela. Pistääkö ihan kikattamaan?
Jos meni tunteisiin, niin voit yrittää virkkuukoukulla kaivaa pois
Tämä sopii hyvinkin tähän päivään.
Minäkin inhoan tuota ikivanhojen ketjujen nostelua! Ei kiinnosta mikään 8 vuotta vanha aloitus. Rasittavaa.