Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihastukseni ei torju minua suoremmin?

Vierailija
03.01.2017 |

Miksi hän katselee minua pitkään ja ei sano suoremmin, ettei kiinnosta? Onko syynä vain kohteliaisuus tai sympatian-/empatiantunne minua kohtaan?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän varattu ja miten olet osoittanut kiinnostusta itse?

Vierailija
2/22 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa tykätä sinusta, mutta ei uskaltaudu suhteeseen kanssasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se nauttii saamastaan ihailusta

Vierailija
4/22 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikuisuusongelma. Miten sanoa toiselle, ettei ole kiinnostunut.

Jos sanoo nätisti, niin ei uskota.

Jos sanoo rumasti, niin on hirviö.

Vierailija
5/22 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ymmärtää, et jos pahentaa toisen mielen niin se oma mieli vasta pahaksi muuttuukin.

Haluaa olla kärsivällinen ja vaikka itse kärsiä enemmän jolloin oma olo on sit kuitenkin parempi vaikkakin rääkättynä.

Vierailija
6/22 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu? Pitää sua vähän varalla, voi vaikka yhteisissä juhlissa sutaista.

Vierailija
7/22 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ammattitaitoa ja inhimillistä kohteliaisuutta. Terapeuttina hän on törmännyt kaltaisiisi aiemminkin.

Vierailija
8/22 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikuisuusongelma. Miten sanoa toiselle, ettei ole kiinnostunut.

Jos sanoo nätisti, niin ei uskota.

Jos sanoo rumasti, niin on hirviö.

Tarkentaisin vielä, että kiinnostunut Siinä Mielessä.

Jos ollaan vaikka opiskelukavereita ja toinen on hyvä tyyppi jonka kanssa voi jutella niin pitäisikö sitten kokonaan kääntää selkä ja olla näkemättä kun kuitenkin joudutaan olemaan tekemisissä?

Kuitenkaan ei ole molemminpuolisia eroottisia värinöitä. Olet hyvä tyyppi, mutta et hänen tyyppiään.

Vierailija
9/22 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se sanoo sulle suoraan niin silloin sulle tulee paha mieli ja sille tulee itselleen paha mieli, ja se on tarinan roisto.

Jos se ei sano, mutta ei myöskään ala vehtaamaan sun kanssa niin saat rauhassa elätellä ihastustasi, ja sen ei tarvitse olla roisto.

Usko mua, olen kokenut tämän.

Haluaisit tietysti kuulla että se on suhun ihan yhtä ihastunut, mutta kun ihmisestä kyllä huomaa että se on ihastunut. Olisitte jo varmaan suhteessa jos tunteesi olisivat molemminpuolisia.

Nykyinen puolisoni on äärettömän hiljainen ja ujo, ja silti oli ihan selvää että molemmat diggailimme toisistamme, ja siksi päädyimmekin yksiin.

Vierailija
10/22 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkää silmäpelistä ja nauttii ihailusta/jännitteestä. Turha vääntää sen syvällisempää aiheesta.

Vierailija
11/22 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mikä siinä on niin vaikeaa kertoa ohimennen jotain suhteestaan tai kumppanistaan, tai jos sitä ei ole niin vähän huijata ja kertoa olemattomasta puolisostaan. Moni epätoivoinen kaukoihastuminen jäisi pilaamasta elämää vuosiksi.

Vierailija
12/22 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varattu? Pitää sua vähän varalla, voi vaikka yhteisissä juhlissa sutaista.

On ilmeisesesti varattu; tosin en ole 100% varma. Hän kuitenkin joskus harvemmin käyttäytyy itsekin flirttaillen, mutta on yleensä ystävällinen ja/tai neutraali. Miksi hän ei edes käännä katsettaan pois ja "vaihda puheenaihetta"? Hän katselee takaisin ja on mukana siinä tavallaan. Jos kysyn itse jotain, jossa voisi ilmaista suoraan jotain vastaamalla, hän ei sano mitään negatiivistakaan, vaan ikäänkuin soljuu mukana siinä mun fiiliksessä, muttei torju. Pitäisikö mun vain itse tajuta jättää hänet rauhaan? Ollaan nähty ihan pari kertaa vasta ja vähän "hassuissa" tilanteissa. T. Ap

Vierailija
13/22 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä mikä siinä on niin vaikeaa kertoa ohimennen jotain suhteestaan tai kumppanistaan, tai jos sitä ei ole niin vähän huijata ja kertoa olemattomasta puolisostaan. Moni epätoivoinen kaukoihastuminen jäisi pilaamasta elämää vuosiksi.

Tätä minäkin ihmettelen. Olen antanut hänelle suorastaan "tarjottimella" mahdollisuuksia vastata siten. T. Ap

Vierailija
14/22 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se sanoo sulle suoraan niin silloin sulle tulee paha mieli ja sille tulee itselleen paha mieli, ja se on tarinan roisto.

Jos se ei sano, mutta ei myöskään ala vehtaamaan sun kanssa niin saat rauhassa elätellä ihastustasi, ja sen ei tarvitse olla roisto.

Usko mua, olen kokenut tämän.

Haluaisit tietysti kuulla että se on suhun ihan yhtä ihastunut, mutta kun ihmisestä kyllä huomaa että se on ihastunut. Olisitte jo varmaan suhteessa jos tunteesi olisivat molemminpuolisia.

Nykyinen puolisoni on äärettömän hiljainen ja ujo, ja silti oli ihan selvää että molemmat diggailimme toisistamme, ja siksi päädyimmekin yksiin.

Mistä sen huomaa? Se mun ihastukseni katselee mua pitkään ja välillä flirttailee jne., mutta välillä on tosi asiallinen. En myöskään aiemmasta elämästäni osaa sanoa, kuka olisi ollut muhun ihastunut...ehkei sitten kukaan. Ehkä joitain ihan yksittäisiä tilanteita on ollut exieni kanssa, mutta siis en mä osaa tulkita muita ihmisiä. :( t. Ap

Vierailija
15/22 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisiköhän mun kysyä häneltä siitä suoraan ja ottaa sitten pakit kiltisti vastaan? Vai kysynkö treffeille ja katson, miten hän vastaa? En siis ole varma, onko hän varattu.

Vierailija
16/22 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se nauttii saamastaan ihailusta

Mä veikkaan, että hän nauttii siitä jollain tasolla. Mutta miksi hän nauttisi jonkun ei-toivotun tyypin ihailusta? Itseäni ei ainakaan lämmitä jonkun ällötyksen tai yhdentekevän henkilön ihailu minua kohtaan sekä en ainakaan rupea mihinkään silmäpeliin tai flirttiin sellaisen kanssa, vaan alan vältellä vaivihkaa, kunnes ko. henkilö ymmärtää yskän. Mutta kun se mun ihastukseni ei torju mua lainkaan. :/ Todennäköisintä on, että tunteet _eivät_ ole lainkaan molemminpuolisia, mutta silti olisi kiva tietää asia varmuudella edes jotenkin. :'(

Vierailija
17/22 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tässä vielä ja veikkaan, että hän säälii minua ja ei sen vuoksi viitsi torjua minua. :( Hän on itseäni reilusti vanhempi nainen. T. Ap

Vierailija
18/22 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, ja siis olen itsekin "varattu" (=naimisissa) ja ihastukseni tietää sen sekä tuntee mieheni. Hän ei vain tiedä sitä, että olen jo lähes eronnut. T. Ap

Vierailija
19/22 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin tässä vielä ja veikkaan, että hän säälii minua ja ei sen vuoksi viitsi torjua minua. :( Hän on itseäni reilusti vanhempi nainen. T. Ap

Jätä se terapeuttiraukka jo rauhaan. Terapeuttisi ei ole sinuun ihastunut vaan kuuntelee sinua ja seuraa elekieltäsi nähdäkseen valehteletko vai et, mitä tunnet jne. Miksi et millään suostu uskomaan ettei hän ole ihastunut sinuun? Miksi myös koet että huomio on aina romanttista / seksuaalista etkä suostu uskomaan että kiinnostus on vain kaksi ammatillista?

Vierailija
20/22 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätä se terapeuttiraukka jo rauhaan. Terapeuttisi ei ole sinuun ihastunut vaan kuuntelee sinua ja seuraa elekieltäsi nähdäkseen valehteletko vai et, mitä tunnet jne. Miksi et millään suostu uskomaan ettei hän ole ihastunut sinuun? Miksi myös koet että huomio on aina romanttista / seksuaalista etkä suostu uskomaan että kiinnostus on vain kaksi ammatillista?

*vain ja ainoastaan ammattilaista. (Ihme autocorrect )