Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 18v, harrastin ensimmäistä kertaa seksiä vanhemman naisen kanssa ja kortsu meni rikki. Apua!

03.01.2017 |

Täytän kohta puolin 19 vuotta. Vuoden vaihteessa tutustuin erään hieman vanhempaan naiseen ja tänään harrastettiin seksiä, joka oli minulle ensimmäisen kerran. Ostin R-kioskista Ultra Slim kortsuja. Kun lopettelimme homman, tunsin ettei kortsu ollut hyvin kiinni. Kokeilin kädellä sieltä alhaalta, enkä tunnistanut mitään. Onko normaalia, että seksin jälkeen kortsu on hyvin märkä ja liukas?

En huomannut tässä vaiheessa vielä, kunnes ulkona päätin tutkia kortsua tarkemmin. Se oli tyhjä! Huomasin pienen reijän sivulla. enkä ole varma kuinka isosta reijästä on kyse. Heitin kortsun menemään paniikissa lumeen.

Nainen on lähtenyt pois, eikä vastaa puhelimeen. Olen täydessä paniikissa, enkä tiedä mitä tehdä. Olen liian nuori isäksi. En ole valmis sellaiseen! Minulla ei ole työtä eikä rahaa aloittaa mitään vakavaa.

Seksin piti tuoda nautintoa, mutta tunnen pelkkää tuskaa, paniikkia ja kipua.

Teillä on enemmän kokemuksia, auttakaa ja kertokaa omista kokemuksistanne hajonneen kortsun kanssa!

En voi nukkua edes yöllä, ties vaikka tulevan viikon...Tää vaivaa mua liikaa. Mua pelottaa ajatus ettei homma ole hallinnassani. Ei helvetti, taidan olla menettämässä järkeni... Mitä tehdä???

Lyhyesti: Harrastin seksiä ensimmäistä kertaa ja kortsu hajosi. Huomasin sen myöhään. Olen paniikissa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, tiedätkö käyttikö nainen lisäksi ehkäisyä? Laita hänelle lyhyt viesti että huomasit kortsun menneen rikki. Se tieto on hänellekin tärkeä. Aikuinen nainen osaa kyllä huolehtia itsestään. Naisen on mahdollista tulla raskaaksi kierron puolivälissä pari päivää käytännössä... Joten en olisi kauhean huolissaan, vastaisen varalle tosin kehottaisin yhdessä keskustelemaan jo paikan päällä asian. Silloin voi tarvittaessa vaikka yhdessä käydä ostamassa jälkiehkäisypillerin jos kierto on semmoisessa vaiheessa. Nyt sen ottaminen taitaa olla liian myöhäistä. Mutta relax, näitä sattuu tuon tuostakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla