Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun ostaa bussilipun nettitarjouksella, tuleeko se lippu puhelimeen viestillä?

Vierailija
02.01.2017 |

Ja bussiin astuessa näytän puhelimesta sen viestin?
En ole aiemmin tilanut mitään lippuja netin kautta, olen maksanut liput käteisellä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tulee sähköpostiin. Onko sulla älypuhelin?

Vierailija
2/8 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puhut matkahuollon lipusta niin riittää kun sanot että mulla on nettivaraus ja sanot nimesi, kuski tarkistaa hänen listasta nimesi. Hänellä on sellanen lista siinä. Itse kuljen aina ennalta ostetuilla. Henkkarit myös mukaan jos tarkistaa. Harvemmin sitäkää. Varaus ja nimi riittää

N20

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä firman bussilipusta puhut?

Vierailija
4/8 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ostat matkahuollon kautta et tarvitse lippua bussiin noustessa. Ostat lipun netistä ja autoon noustessa sanot vain kuskille nimesi. Hän ruksaa nimen nettilipun ostaneiden listasta. Onnibussilla sähköpostiin tulee koodi jota näyttämällä pääset bussiin. Koodi näkyy myös oston jälkeen ostosivulla, joten voit kirjoittaa sen vaikka paperille.

Vierailija
5/8 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tulee sähköpostiin. Onko sulla älypuhelin?

On älypuhelin, Huawei p8 lite.

Ap

Vierailija
6/8 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos puhut matkahuollon lipusta niin riittää kun sanot että mulla on nettivaraus ja sanot nimesi, kuski tarkistaa hänen listasta nimesi. Hänellä on sellanen lista siinä. Itse kuljen aina ennalta ostetuilla. Henkkarit myös mukaan jos tarkistaa. Harvemmin sitäkää. Varaus ja nimi riittää

N20

Kiitti tiedosta. Ap

Vierailija
7/8 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minkä firman bussilipusta puhut?

Pohjolan liikenne.

Ap

Vierailija
8/8 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ostat matkahuollon kautta et tarvitse lippua bussiin noustessa. Ostat lipun netistä ja autoon noustessa sanot vain kuskille nimesi. Hän ruksaa nimen nettilipun ostaneiden listasta. Onnibussilla sähköpostiin tulee koodi jota näyttämällä pääset bussiin. Koodi näkyy myös oston jälkeen ostosivulla, joten voit kirjoittaa sen vaikka paperille.

Ostan lipun matkahuollon kautta.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi