Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten reagoisit tällaiseen kommenttiin?

Vierailija
02.01.2017 |

Lainasin hyvälle ystävälleni joulun alla mekkoa hänen työpaikkansa pikkujouluihin. Ystäväni siis itse soitti ja pyysi juuri kyseistä mekkoa, koska se on niin hyvännäköinen minun päälläni. Olemme suunnilleen samankokoisia, ystävälläni on isompi lantio ja minulla tasapaksumpi vyötärö mutta kokona yleensä 38.
Kun ystäväni sovitti peilin edessä mekkoa, hän yllättäen puuskahti:
-Että minä olen läski, kun tämäkin mekko on sopiva.
Ja sitten hän puhisi jonkin aikaa lihomisestaan. Mekko siis sopi hänelle kyllä.
Jäin vähän sanattomaksi. Mitä hän oikein tarkoitti? Pyysikö hän mekon lainaan voidakseen todistaa, että on hoikempi kuin minä, kun mekko olisi liian suuri ja pettyi nyt, kun mekko sopikin? Vai oliko puuskahdus vain satunnainen lipsahdus, jolla ei ole mitään merkitystä?
Asia jäi vaivaamaan. Miten siis sinä tulkitset tuon tilanteen?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan lipsahdus, mutta äärimmäisen tökerö ja epäkohtelias sellainen. Ja 38 ei ole läski koko.

Vierailija
2/4 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos normaalisti käyttää kokoa 36 ja ajatteli vaan sitä, että nyt on koon 38 mekkokin sopiva? Ei varmaan tarkoittanut sinun painoosi viitata, vaan mietti ihan vaan itseään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän ei tarkoituksella halunnut loukata, niin sitten hän on vain moukka. Eli ilkeä tai moukka.

Vierailija
4/4 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos normaalisti käyttää kokoa 36 ja ajatteli vaan sitä, että nyt on koon 38 mekkokin sopiva? Ei varmaan tarkoittanut sinun painoosi viitata, vaan mietti ihan vaan itseään?

Oletankin, että häntä harmitti se oma paino mutta en vain ymmärrä, miten se liittyi siihen, että mekkoni oli hänelle sopiva. Ystäväni on aina käyttänyt kokoa 38, minä olen toisinaan voinut käyttää kokoa 36 housujen ja hameiden kanssa, mutta silloin ne ovat olleet aika tiukat. Olemme lainailleet toistemme vaatteita puolin ja toisin ja kumpikin tiedämme, että esim. koon 36 housut eivät ystävälleni mahdu.

Mekkoni ei ole mikään tiukka vaan sellainen empire-tyylinen. Ja se ei ollut liian tiukka ystävälleni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä