Ruotsiin muuttaneet suomalaiset!
Kaipaisin kokemuksianne, onko kannattanut? Minulla on täällä Suomessa vakituinen työpaikka ja omistusasunto, mutta töissä olen voinut huonosti jo pitkään ja huonommaksi menee aina vaan. Kaipaisin totaalista irtiottoa, ja tämä voisi olla se ratkaisu. Olen hakemassa työpaikkaa Ruotsin Boråsista. Minulla ei ole perhettä, ja kissani ottaisin tottakai mukaani jos kävisi niin hyvä tuuri että paikan saisin. Olen ollut kaksi kesää töissä Ahvenanmaalla, ja ruotsin kieli olisi tuttua, harmikseni sitä täällä Itä-Suomessa ei pääse paljoa puhumaan. Kyseessä olisi paikka, jossa tarvitaan suomenkielisiä asiakaspalvelijoita, se on tuttua jo aiemmasta työstä ja koen olevani asiakaspalvelussa ammattilainen.
Kommentit (3)
Anna palaa vaan! Laita kämppä vuokralle ja irtisanoudu töistä. Sulla on vaan yksi elämä ja jos toi tuntuu hyvältä vaihtoehdolta niin käy kokeilee sitä ruotsia, pääseehän sieltä aina takas jos ei ollu oma juttu :)
Hei aloittaja,
vuosi on jo kulunut mutta jos vielä näet tämän viestin, niin kertoile ihmeessä mihin ratkaisuun päädyit!
Itsellä nimittäin aivan sama tilanne, kissaa myöten. Jos päädyit lähtemään, miten olet viihtynyt ja saiko asunnon helposti ( eläimen kanssa varsinkin)?
Eikö ketään 😔