Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fitfarmin dieetit

Vierailija
02.01.2017 |

Muita dieetin aloittajia? Aloitan Superdieetti simplen ensi maanantaina. Innolla mukana.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö farmi olekin sama kuin 'karjatila' ?

Vierailija
2/20 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistäkään tänne copy pastena koko roska, niin moni säästää isot massi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistäkään tänne copy pastena koko roska, niin moni säästää isot massi. 

Googlen avulla Fitfarmin dieetit on löytyneet jo vuosia.

Vierailija
4/20 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein superdieetin kesällä ja 7 kiloo tais lähteä! Tosi tyytyväinen oon kyllä :) Ei se helppoa ollut, mut todellakin sen arvosta :D

Vierailija
5/20 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä sitä fitfarmin ahneutta, vartin skypepuhelusta valmentajan kanssa joutuu maksamaan 40e!

http://www.fitfarm.fi/wp-content/uploads/2016/09/alpha-valmentajan-vart…

Kauheasti en luota tuollaiseen toimintaan ja heidän ruokavalioihinsa.

Vierailija
6/20 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut superdieetillä pari kertaa, mutta ruokavalion rajoittuneisuus ja yksitoikkoisuus alkaa ahdistaa. Sittemmin olen koittanut opetella perusterveellistä ruokavaliota ja herkkujen syöntiä kohtuudella, alkanut liikkua säännöllisesti enemmän ja olen pysynyt ihan hyvin normaalipainossa sen kummemmin stressaamatta.  Nykyään vastustan aika voimakkaasti ruokavalion turhaa rajoittamista ja FitFarmia ärsyttävine juttineen ja bulleineen...

Vierailija
7/20 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ollut superdieetillä pari kertaa, mutta ruokavalion rajoittuneisuus ja yksitoikkoisuus alkaa ahdistaa. Sittemmin olen koittanut opetella perusterveellistä ruokavaliota ja herkkujen syöntiä kohtuudella, alkanut liikkua säännöllisesti enemmän ja olen pysynyt ihan hyvin normaalipainossa sen kummemmin stressaamatta.  Nykyään vastustan aika voimakkaasti ruokavalion turhaa rajoittamista ja FitFarmia ärsyttävine juttineen ja bulleineen...

Onneksi olkoon, sinä olet niitä fiksuja ihmisiä jotka käyttävät omia aivojaan laihdutusasioissa. On aivan älytöntä maksaa sellaisesta ohjelmasta jossa kaikille annetaan samat ohjeet vaikka ihmiset ovat erilasia ja eri ammateissa joten ohjeet pitäisi laatia kaikille yksilöllisesti jos niistä kerran rahaakin pyydetään.

Vierailija
8/20 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienenä vinkkinä AP:lle. Istumista kannattaa vältellä aina kun mahdollista. Energia kuluu vähän enemmän.

Vierailija
9/20 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäis maksaa jostain dieetistä joka on kumminkin vaan jotain makaroonia ja kanaa ja parsaa yms.. Välillä otetaan jutan nimikkoproteiinipatukka tai juoma.

Vierailija
10/20 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäis maksaa jostain dieetistä joka on kumminkin vaan jotain makaroonia ja kanaa ja parsaa yms.. Välillä otetaan jutan nimikkoproteiinipatukka tai juoma.

Hyvin sanottu, tuossa se nettidieetti on pähkinänkuoressa.

Vierailija
11/20 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko te kommentoijat ollut kyseisellä dieetillä kun vastauksenne on niin negatiivisia?

Mä olen ainakin tyytyväinen et joku antaa valmiit ohjeet mitä noudattaen laihtuu.

Vierailija
12/20 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Mulla lähti vajaa vuosi sitten n. -8 kg sd ohjeilla ja ihan oikeasti olihan se hirveää itsensä nälkiinnyttämistä ainaki lopuks. Se rasvattomuus ja lisäaineita vilisevät protskupatukat ei oo enää kyllä mun juttu. Kiinnostuin dieetin aikana/jälkeen erilaisista ruokavalioista ym. ja nyt karppaan eli kasviksia, lihaa ja täysrasvaisia maitotuotteita ja painoa on tuon 8 kg lisäksi lähtenyt - 4kg ja siis tavoite oli se - 10kg. Karppaus on tullut kyllä mun elämään jäädäkseen koska fiilis on niin mahtava näin. Lenkkeilen 2-5krt viikossa hyötyliikunnan lisäksi nykyään. Tsemppiä ap!

Vierailija
13/20 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko te kommentoijat ollut kyseisellä dieetillä kun vastauksenne on niin negatiivisia?

Mä olen ainakin tyytyväinen et joku antaa valmiit ohjeet mitä noudattaen laihtuu.

Ja dieetin jälkeen lihot taas, koska et ole oppinut itse valitsemaan ruokaasi.

Vierailija
14/20 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle on vissiin käynyt niin.

Vierailija
15/20 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut go fat go:lla. Ihan hyvä ruokailurunko, pystyy tekemään erilaisia ruokia. Paljon kasviksia, hyvä ruokarytmi eikä tarvitse nähdä nälkää.

Vierailija
16/20 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä unohda maitorahkaa! Se rahkan mättäminen tuossa dieetissä on ihan tajutonta.

Vierailija
17/20 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuollaisia ohjeita on netissä ihan ilmaiseksikin, eikä se nyt kovin vaikeaa ole itse laskea paljonko perusruoka-aineissa on kaloreita ja syödä sitten sen mukaan. En nyt tarkoita olla negatiivinen mutta itselleni kyllä pitäisi olla jotain vähän spesiaalimpaa houkutusta tuossa että maksaisin ihan perusohjeista.

Vierailija
18/20 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulle on vissiin käynyt niin.

Niin on ja opin kerrasta.

Vierailija
19/20 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä unohda maitorahkaa! Se rahkan mättäminen tuossa dieetissä on ihan tajutonta.

Maidottomassa ruokavaliossa syödään rahkaa peräti 0 grammaa.

Vierailija
20/20 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi samat ihmiset ostavat uudestaan sen Jutan dieetin jos kerran ekallakaan kertaa ei tullut niin hyviä ohjeita, että ne muutokset olisivat pysyviä? Tai miksi eivät käytä niitä samoja ohjeita uudestaan vaan maksavat taas uudestaan niistä lähes samoista ohjeista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi