Minkä ikäisille olette vielä hankkineet toppahaalareita?
Itselläni on ollut sellainen mielikuva, että ei niitä juuri esikoululaista vanhemmilla ole. Nyt olen yhtä 11-vuotiasta sukulaistyttöä nähnyt niin hän käyttää ihan normaalina ulkoiluvaatteena toppahaalaria, eikä se nyt mitenkään hassulta näytä. Miten teillä?
Kommentit (14)
Voiko tuon ikäiset nykyään käyttää haalareita myös koulussa ja kaupungilla vai kiusataanko niistä? Hyvä haalari maksaa paljon, joten jos sellaisen koululaiselle hankkii, olisi hyvä, että sille olisi muutakin käyttöä kuin vain omalla pihalla.
Minä olisin aikoinaan halunnut toppahaalarin vielä 12-vuotiaana, koska se on paras pulkkamäessä. Ei mene lumi selkään. En saanut haalaria, siihen loppui pulkkailu ja ylipäänsä ns. lapsekkaat ulkoleikit. Aloin nyhjätä sisätiloissa ja tuijottaa telkkua.
Vierailija kirjoitti:
Voiko tuon ikäiset nykyään käyttää haalareita myös koulussa ja kaupungilla vai kiusataanko niistä? Hyvä haalari maksaa paljon, joten jos sellaisen koululaiselle hankkii, olisi hyvä, että sille olisi muutakin käyttöä kuin vain omalla pihalla.
Jos se on makee ja lämmin ja on kovat pakkaset, muut katselevat haikeina haalareiden perään. Kusipääkiusaajat keksivät kiusaamista ihan mistä vain, ei sitä kannata ajatella. Jos lapsi haluaa haalarin ja sillä on oikeasti käyttöä, hanki ihmeessä. Se on paras vaate kylmillä ilmoilla, myös teineille. Heillehän myydään noita vähän kalliimpia merkkihaalareita laskettelutamineina, ja niitä kyllä näkee jonkin verran varakkaampien perheiden nuorilla.
Onko kenelläkään kokemusta ruotsalaisista gneis-haalareista? Niillä näyttäisi olevan kivannäköisiä ja ei-niin-vauvamaisia haalareita 164 senttiin asti.
Ei kyllä mene poika ekalle luokalle haalareissa. Toppatakki ja toppahousut. Ehkä voi jossain mökillä vielä pistää haalarit.
N. 8-9-vuotiaina meidän lapset halusivat vaihtaa haalarit housuihin ja takkiin.
Meillä on nyt 9v:llä ja seuraava koko on odottamassa lunta (eli ensi talveksi luulisin kokoa riittävän). Jos löytyy sopivasti alesta kivannäköinen 146cm niin sitten on vielä 11-votiaanakin.
Meillä lapsi itse vaatii haalarin, käyttää sitä koulussakin.
Ulkoleikkejä rakastava 8-vuotias poika haluaa haalarin, koska se on nopein heittää päälle ennnen välituntia.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on nyt 9v:llä ja seuraava koko on odottamassa lunta (eli ensi talveksi luulisin kokoa riittävän). Jos löytyy sopivasti alesta kivannäköinen 146cm niin sitten on vielä 11-votiaanakin.
Onko se ihan perus "reimatecci" eli samaa mallia kuin päiväkotilapsilla mutta vaan isompaa kokoa, vai oletteko löytäneet jotain isommille tarkoitettuja malleja erikseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se ihan perus "reimatecci" eli samaa mallia kuin päiväkotilapsilla mutta vaan isompaa kokoa, vai oletteko löytäneet jotain isommille tarkoitettuja malleja erikseen?
134 on punaraidallinen reimatec ja 140 yksivärinen pinkki Ticket.
Katselin tuon linkin gneissit läpi... muistuttaa kelkkahaalaria, ei ehkä ole meidän ipanan makuun, ainakaan jos ei saa pinkkiä tehosteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
134 on punaraidallinen reimatec ja 140 yksivärinen pinkki Ticket.
Katselin tuon linkin gneissit läpi... muistuttaa kelkkahaalaria, ei ehkä ole meidän ipanan makuun, ainakaan jos ei saa pinkkiä tehosteeksi.
Mitenkäs Superremu? Siinä on pinkkiä! :)
Meillä lapset eivät halunneet enää 8- vuotiaina haalareita joten silloin hankimme housut ja takin
Vierailija kirjoitti:
Meillä lapset eivät halunneet enää 8- vuotiaina haalareita joten silloin hankimme housut ja takin
Tuleekohan se "ei halua" yhtäkkiä sen jälkeen, joku koulukaveri on kommentoinut haalarista? Lapset on joskus niin ilkeitä.
Tokaluokkalainen vaati haalarin ulkoleikkeihin. On aina ulkona.