Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Imettämisestä ja vauvan oudosta kakasta kysymys...

Vierailija
05.07.2008 |

Hei!

Meidän rintamaidolla oleva 2kk vauva kakkii välillä aivan omituisia kakkoja. Ne ovat vihreitä, limaisia ja omituisen hajuisia. Onko tämä merkki jostain allergiasta? Yleensä kakkii sitä tavallista "sinappia", mutta välillä sitten tulee tuota vihreää.

Tiedän että rintamaitolasten kakka voi vaihdella, mutta ei kai vihreä lähes hyytelömäinen uloste siltikään voi enää olla normaalia?! Muutenkin olen miettinyt, että mahtaako meidän vauvan kakka olla normaalia löysempää, kun on aina täysin imeytynyt vaippaan (libero 5-8kg vaippa)... Vai onko nuo vaipat vaan niin hyviä että imaisevat kakan siksi?

Olen yrittänyt miettiä mistä nuo limakakat voisivat johtua. MIten pian minun syömäni ruoka vaikuttaa maidon kautta lapseen? Mielestäni en ole syönyt mitään erikoista lähipäivinä, mutta taas tuli tuollainen vihreä outo kakka.. Ihmeellisiä vihreitä hyytelömäisiä riepaleita vaipassa... Lapsi ei tunnu olevan mitenkään kipeä vatsastaan...

Onko kenenkään lapsella ollut vastaavaa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko sinulta vuolaasti maitoa, jolloin vauva joutuu hotkimaan ja nielee samalla ilmaa?

Vierailija
2/4 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän syö rintakumin avulla ja ahmii, eli masuun menee kyllä ilmaa... Ilmavaivatko siis tekevät kakan vihreäksi? Entäs se limaisuus ja outo haju?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkyvät heti tai 2 viikon kulutta, eli sitä kautta on tosi vaikea löytää syyllistä!

Vierailija
4/4 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutkiskele imetystukilistan keskusteluita, tässä yksi aiheesta:

http://maitolaituri.imetys.fi/viewtopic.php?t=2525&highlight=limainen+v…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi