Tehokas alumiiniton deodorantti?
Suosittele jotain asiansa ajavaa deodoranttia tässä.
Kommentit (29)
Jep, apteekista saatava Sebamedin dödö toimii ainakin mulla hyvin. On alumiiniton ja alkoholiton.
Marketeista löytyvää Urtekramin dödöä olen käyttänyt. Hinta n.3e. Muutama viikko meni että hiki ei haissut läpi mutta kun sinnikkäästi käytti niin myt toimii.
Adidas adipureen on ollut tyytyväisin.
Hiero halkaistulla sipulin puolikkaalla kainaloita. Ei haise hiki.
Ihan ehdottomasti Schmidt'sin deodorantit. Hiki ei oo haissut enää ikinä kun aloitin käyttää sitä. Kaikki muut alumiinittomat on pettänyt aina jossain vaiheessa päivää ja vaatteet on alkanu haista.
Itselläni toimii parhaiten Sebamed balsam deo. Myös Aco extra sensitive jollakin lailla pelittää, mutta Vichyn stick 24h ei toimi mulla lainkaan. Kaikki on apteekista saatavia.
Yritin etsiä sellaista lapselleni. Ensin marketista ja sitten apteekista. Lopulta oli joku apteekin tuote, jossa oli alkoholia, mutta ei alumiinia. Se oli ainoa, joka tehosi edes vähän.
Lapseni pesi saippualla joka aamu kainalonsa ja laittoi noita alumiinittomia. Aina alkoi haista puolilta päivin jo.
Lopullinen niitti oli, kun kaverit koulussa sanoi, että haisee joka päivä hielle.
Nyt on käyttänyt alumiinideodoranttia vuoden ja on hajuton.
Alumiinittomat ei riitä pitämään kaikilla hajua pois. Ei minullakaan. Mulla ei tehoa alumiinituotteistakaan enää kuin se 48 h tuote.
Ja ne kivi- ja kristallituotteet perustuvat myös alumiiniin
Ruohonjuuressa on hyvä valikoima!
Serba-med ehkä tehokkain, mutta ei sekään tehoa kuin puoli pöivää.
Alumiini on se juttu.
Vierailija kirjoitti:
Ihan ehdottomasti Schmidt'sin deodorantit. Hiki ei oo haissut enää ikinä kun aloitin käyttää sitä. Kaikki muut alumiinittomat on pettänyt aina jossain vaiheessa päivää ja vaatteet on alkanu haista.
Näitä minäkin käytän. Monia kokeilin, mutta jatkuvasti märät kainalot ei olleet se mun juttu. Näillä hajuttomuuden lisäksi myös normioloissa kuiva olo. Siis tavallisessa arjessa, ei se mikään urheilutuote ole...
Apteekista.