Joku on tehnyt todella ilkeää kiusaa :0000 sillä oveeni kirjoitettu tussilla, että myydään pillua, jos olet halukas ostamaan paina tekstin vieressä olevaa mastaa nappia ja nuoli vedetty ovikelloon!!!!!!
En ollenkaan ollut huomannut tekstiä.
Teksti on ilmestynyt eilisen illan/viime yön aikana. Ainakin uskoisin!!!
Sillä oon ollu koko päivän sisällä.
Siis mitä helvettiä teen!!!???
Tussi ei lähde vedellä pois apua!!!!
Miten noloakin tämä on !
Kommentit (17)
Ihan oikeasti voin lähettä kuvan.
T. Ap
Munkin oveen oli naarmutettu sana kotivaras viikko sen jälkeen kun muutin tänne. En tiedä miksi, mutta tiedän tuon häpeän ja kauhistuksen tunteen, kun joku käy tekemässä omalla ovella ilkivaltaa. Oven sain onneksi korjattua pähkinällä. Tsemppiä ap.
Kynsilakanpoistoaineella hinkkaamaan.
Ap ja viestin 4 kirjoittajat, miksi TE tunnette häpeää? Häpeä on tekstin tekijän, ei teidän! Jos näkisin tuolaisen tekstin jonkun ovessa tulisi mieleen että onpas juntit tehnyt typerän "pilan" ja lähinnä symppaisin asunnon omistajaa. Ap:lle vinkiksi että en ole löytänyt tussia, joka ei vahvalla viinalla irtoaisi. Jos löytyy 80% viron tuomista se parasta (ostan sitä itse nimenomaan puhdistus/desinfioimistarkoituksiin) jos ei sitä löydy, niin koita 40% viinaa, käsidesiä yms.
Vierailija kirjoitti:
Miten noloakin tämä on !
Laitat alapuolelle punaisella tussilla tekstin :
Pillunmyynti täällä lopetettu, kysy viereiseltä asukkaalta.
Olet ollut koko päivän kotona, eikö kukaan ole soittanut kelloa?
Eikä kukaan ole soittanut ovikelloa? Surullista.
On tärkeää, että teet rikosilmoituksen. Voittaa tosin poikakloppien tekosion. Mutta silti sinun on hyvä näyttää, että toimit.
Vierailija kirjoitti:
Ihmesienellä lähtee.
Ei lähde :D. Parhaat sienet syödään stana ! eikä hussuteta niitä mihinkään turhiin pyyhkimisiin.
No laita se kuva. Voihan muuten olla, että asiakaitakin ilmaantuu illan ja yön pimeidessä, joten älä vielä sure.
Vierailija kirjoitti:
Miten noloakin tämä on !
No sitä helvettiä teet että alat myymään sitä toosaa, etkä ala skitsoilemaan.
Avajais (haarojen) tarjouksena voit tarjota 10.000 ensimmäiselle ilmaiset varvit.
Jos kauppa ei ala käymään eikä kello soimaan, niin tussilla kirjoitat yht.tiedot myös otsaasi ja alat kantaa sellaista etu-taka kylttiä jotta markkinointi alkaa puremaan. Se on ainoastaan noloa että et anna toosaa vaikka sulla sellainen on. Ei se vittu käyttämällä eikä järvi soutamalla kulu . . . .
Tylsää. Lopeta koko kertomuksen kirjoittaminen otsikkoon.