Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajatuksia tämä teissä herättää? Miehen käytös

Vierailija
01.01.2017 |

Mies oli kännissä jouluaaton. Joulupäivänä lähti baariin, tapaninpäivänä myös jonkun kaverinsa luo. Sitäkin seuraavana päivänä luuhasi kavereillaan. Kotona kävi kääntymässä ja vaihdellen oli yötä kotona. Lapsia hoiti tai "viihdytti" kaljan kittaamisen ohessa.

Eilen oli kännissä. Meni hermo ja pistin miehen ovesta ulos. En tiedä, minne lähti. Vielä ei ole kotiin tullut.

Normaalisti mies käy töissä, hoitaa lapsia ja arki rullaa kohtuu hyvin. Nyt lomalla vain ryyppää, kutsuu kavereita saunomaan, käy itse kavereilla, baareissa jne. Mitä ajatuksia tämä teissä herättää?

Koko miehen loma menee minulla lapsia hoitaen ja miehen ryyppäämistä seuraten.

Katsoisitteko itse tälläista?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset kainaloon ja pois.

Vierailija
2/6 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, en katsoisi enää. Katsoin 8v ja kiitos riitti. Alkoholismi menee perheen edelle ! Ohjaa miehesi hoitoon tai lähde lasten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko yrittänyt keskustella asiasta? Lomalla on ok rentoutua, mutta on todella väärin kaataa kaikki puolison niskaan vetämällä lorvailun överiksi. Selkeät pelisäännöt kehiin, mies sikailkoon pari päivää ja hoitaa lapsia sinun vapaa-aikanasi!

Tuollaista luuseria en todellakaan katselisi, pihalle joutuisi kuusen mukana.

Vierailija
4/6 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet valinnut miehen, joka viettää kotonanne alkoholinhuuruista sinkkuelämää. Missä vaiheessa miehen käytös muuttui tuollaiseksi? Kuinka kauan ajattelit jatkaa hänen kanssaan? Tiedätkö sen kummemmin hänen kavereistaan? Yhtä hyvin voi olla jonkun baarista löytyneen luonakin.

Vierailija
5/6 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alko-ongelma? Olitteko etukäteen miettineet pyhien viettoa eli oliko yhteisiä suunnitelmia? Meneekö miehen vapaa-aika aina noin? Saatko itse omaa aikaa vai viekö miehen alkon käyttö senkin?

Vierailija
6/6 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kurjalta kuulostaa perheenne juhlapyhät. Sinuna alkaisin etsiä uutta kotia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi