Poikaystävä suuttuu jos en jaksa tuijottaa aivottomana hänen pelaamistaan
Pelaa pääasiassa GTA:ta. Ei kelpaa jos olen samalla puhelimellani tai luen vaan pitäisi aina keskittyä töllöttämään pelkästään hänen pelaamistaan. Kerran kun vastasin puhelimeen hänen pelatessaan niin suuttui kunnolla ja käski minun lähteä kotiin "jauhamaan paskaa" No lähdin siinä kohtaa ihan mielelläni...
Kommentit (24)
En jaksa minäkään esim. tuijottaa jääkiekkoa tai formuloita kun ukko katsoo niitä. En silloin mene hänen luo kylään tai lähden kotiin jos pitkästyn.
Kysymys on tietysti rakkaudesta. Voisi kenties vaihtaa vähemmän tolloon.
No tuohonhan on ihan helppo konsti.
Katsot vain Pokka pitää-sarjaa ja kopioit Hyacintin ajo-ohjeet miehelleen.
Jätä se. Oikeasti. Sano että jatkossa sopii tapaamiset vain jos hän suo koko huomionsa SINULLE. Jos ilmoittaa ettei käy niin se oli siinä sitte.
Joko katsot hänen pelaamista jos on peli joka sinua kiinnostaa, tai lähdet kotiin kun hän alkaa pelata. Miksi edes roikut siellä jos poikaa kiinnostaa peli enemmän kuin sinä?
Roikutko siellä kaiken aikaa? Joskus hänenkin täytyy saada tehdä jotain johon et liity sinä.
Tollo mies. Kyllä omakin poikaystävä tykkää, jos "pelataan yhdessä". Eipä tuota kuitenkaan paljoa harmita jos teen ennemmin omia juttuja ja annan hänen pelata rauhassa.
Ehota poikaystävälles, että pelaatte jotain yhdessä. Esim sillätavoin, että sinä saat tehdä kaikki päätökset kun hän ohjaa hahmoa. Näin pääsee hommaan paremmin mukaan, kuin vain vieressä toljottamalla
Vierailija kirjoitti:
Onko pakko pölöttää siinä kun toinen pelaa
Menee sitten muualle puhumaan puhelimessa, se häiritsee keskittymistä. Hirveän ärsyttävää puhua seurassa pitkiä puheluja joita muiden on pakko kuunnella. Ei mitään käytöstapoja.
Vierailija kirjoitti:
Tollo mies. Kyllä omakin poikaystävä tykkää, jos "pelataan yhdessä". Eipä tuota kuitenkaan paljoa harmita jos teen ennemmin omia juttuja ja annan hänen pelata rauhassa.
Ehota poikaystävälles, että pelaatte jotain yhdessä. Esim sillätavoin, että sinä saat tehdä kaikki päätökset kun hän ohjaa hahmoa. Näin pääsee hommaan paremmin mukaan, kuin vain vieressä toljottamalla
Eipä tuo ap osallistunut pelaamiseen mutta ei myöskään antanut pelata rauhassa.
Poikaystävä taitaa olla 12-vuotias. Toi on juuri tyypillistä lapsilta: "katokatoKATO ku mä pelaan!"
Ei se pelin sivusta seuraaminen todellakaan ole kiinnostavaa, etenkin kun voisi tehdä itse jotain itseään kiinnostavaa siinä samalla.
"Eipä tuo ap osallistunut pelaamiseen mutta ei myöskään antanut pelata rauhassa."
Niin, olisi vain pitänyt möllöttää mykkänä vieressä ja pakkokatsoa kun toinen pelaa jotain videopeliä. Se poikaystävähän vaati, että pitää olla vieressä, eikä saa tehdä mitään muuta tai olla muualla...
Ehdottaisin ap:lle, että tekee bänät. Muutaman vuoden kuluttua voi yrittää uudestaan tuon kanssa, jos kakara olisi jo vähän aikuistunut - ja jos ap ei ole löytänyt fiksumpaa poikaystävää.
Miksi ihmeessä sinä olet sellaisen pojan kanssa, joka suuttuu sinulle tyhjästä? Ja jolla ei ole SINUN kanssasi mitään viisaampaa tekemistä kuin pelata?
Jätä se kakara :D