Sisko oli taas naama norsun v*tulla koko uudenvuoden, nyt somepäivitykset tyyliin "Ihana uusivuosi rakkaiden kanssa :)))"
Ja 783 kuvaa ruoka-annoksista joita ei todellisuudessa edes syönyt. Asetteli lautaselle ja kuvasi samalla tiuskien lapsilleen että pois tieltä, äiti kuvaa nyt. Luonnollisesti myös kuva lapsista ilotulitteiden loisteessa ja sisko joutui käskemään lapsia hymyilemään kun olivat itkuisia hänen tiuskimisestaan.
Minulla on paha silmätulehdus enkä halunnut että minua kuvataan (silmä näyttää tomaatilta) ja nyt on vittu*levia päivityksiä "Jotkut sitten osaa pilata fiilikset mitättömien asioiden takia...." ja "huomaa että eräille on tärkeintä vain ulkonäkö" ja "Pikkuiset olisivat halunneet kuvaan erään kanssa mutta kun ei niin ei, itkuhan siinä pienille tuli"
Voiko negatiivisempaa ihmistä olla? Pistäkää paremmaksi jos onnistutte...
Kommentit (4)
arvasin22 kirjoitti:
Vain porvoossa kuvataan mättöjä.0/5.
Wat? Kyllä meidän kaveriporukassa kaikki kuvasivat uuden vuoden herkut minua lukuunottamatta.
Tiedän ihmistyypin. Aivan hyvin voi olla totta. Ite möllötin kotona kipeiden lasten kanssa. Ukko kävi kattomassa kaupungin ilotulitukset. Ei mitään draamaa.
Eikös se ole somen kirjoittamaton sääntö, että sinne pitää hehkuttaa mahdollisimman überisti, että tutut varmasti ymmärtäisivät kadehtia? Minä olen niin juntti akka, että en tuollaista käsitä ollenkaan. Jos kaikki ei mene niin kuin Strömsössä, niin ei sitten mene. Jätetään kirjoitukset sikseen, jos ei kantti kestä kertoa epäonnistumisesta, tai viestitetään vain neutraalisti. Ja ne kettuilut jätetään pois viesteistä. Jos kettuilusta loukkaantuu ja mainitsee asiasta, ollaan ihan huuli pyöreänä, että mitä, mitä, mitä, en mä mitään ole tarkoittanut. Ai et?
Vain porvoossa kuvataan mättöjä.0/5.