Mitkä luontaistuotteet voi aiheuttaa maksavaurioita?
Kommentit (23)
Muistakaahan hölmöläiset, että lääkkeet on yksi länsimaailman yleisimmistä kuolinsyistä, oliko peräti toinen vai kolmas? Ja siis ihan ohjeiden mukaan käytettynäkin. Suurin maksavaurioiden aiheuttaja on alkoholi, toisena tulee lääkkeet. Yhtään todistettua luontaistuotteiden aiheuttamaa kuolemaa ei ole, lääkkeiden aiheuttamista kuolemantapauksista löytyy lukemattomia raportteja. Ja lisäksi vielä ne raportoimattomat. Lääketeollisuus on laillistettua huumekauppaa ja mafiaa. Miettikää ihan vaikka Vioxx-skandaalia, kymmeniä tuhansia kuolonuhreja. Ehei, luontaistuotteet ovat lastenleikkiä lääkemyrkkyjen rinnalla. Tosin luontaistuotteillakin voi aikaansaada maksavaurion, syö vain oikein suuria annoksia monenlaisia mömmöjä ja riittävän kauan.
En todellakaan lähtis pelkäämään mitään luontaistuotekaupan (life) monivitamiineja ,öljyjä ,maitohappobakteereja yms.
Mä ainakin sain vähennettyä kipulääkkeiden käyttöä kun aloin syödä enemmän luontaisia vitamiineja ja öljyjä. Arvauskeskuksesta en ole koskaan apua saanut mihinkään , ainoastaan lääkkeitä ,ihan kaikkeen.
Tulin kuntoon vasta kun otin luonnolliset keinot käyttöön.
Lääkeyhtiöt vähättelevät haittoja ja julkaisevat vaan "positiiviset " tutkimukset.
Mulla ainakin mennyt luottamus ihan täysin, varsinkin mielialalääkeet ovat todella arpapeliä ihmisen aivoilla.
Että mua SANONKO MITEN PALJON ottaa päähän, ettei missään jutussa MAINITA,MIKÄ LUONTAISTUOTE oli aiheuttanut maksavaurion!!!
Sama, kun ilmoitettaisi "lääkkeiden käyttö voi aiheuttaa maksavaurion." Niinkuin voikin.