Kiitti ilotulittaja! Koira ripuloi matolle
Joku pamautti hiton kovan pommin tuossa talon vieressä. Koira säikähti ja välittömästi päästi löysät ripulit, tietenkin olohuoneen isolle matolle.
Kamala satsi löysää lemuavaa paskaa.
Kommentit (51)
Jos otat koiran niin sinä olet vastuussa sen hyvinvoinnista eikä naapurit. Vie koirasi maalle uudeksi vuodeksi jos se ei kestä rakettien pauketta.
Käyttäjä3474 kirjoitti:
Mua jännitti tänään miten kissa suhtautuu raketteihin. No ei yhtään mitenkään. Ei se edes huomaa.
Sama meidän katilla, ei se jaksa korvaansa lotkauttaa uutenavuonna vaikka miten paukkuu ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Paukkuarkuus ei todellakaan ole vain koulutuskysymys.
Onneksi meidän nykyiset nartut ovat sotakoiria: jos jossain paukkuu, ne räyhäävät takaisin. Tämä ei vaikuta pelkoaggressiolta, pikemminkin isottelulta. Saavat haukkua, kyllä maailmaan ääntä mahtuu. Raketteja ampuvaa naapuria tuo nyt tuntuu vähän nyppivän.
Voi voi.
Osuva termi. Sotakoiria. Itse olen käyttänyt ilmatorjuntaa. Meidänkin terrierinartut puolustavat meitä raivoisasti raketti-iskuilta, ja muodostavat veikeän komppanian: nuorempi touhottaa vanhemman perässä.
Onneksi ei oo mitään hissukoita.
Oli kerta rakettipelko tiedossa niin miksi et kerännyt mattoa pois jo aiemmin.
Mentiin aamulla ulos herättämään krapulaisia, mutta hitto kun koirat ei suostuneet haukkumaan yhtään.
Kannattaa viedä koira eläinlääkärille. Ei kuulosta normaalilta nuo ripuloimiset. Vatsan kanssa ongelmia?
Hahhaahhaaaa!
Lemppaa se paskarakki!
Jos tunnet ilotulittajan voit huoletta työntää ripulit postiluukustaan.
Koiran paukkuarkuus on ominaisuus, jota lievissä tapauksissa voidaan kouluttamalla hieman helpottaa, mutta ei koskaan parantaa. Osa koirista reagoi, osa ei. Jos koira kuitenkin säikähtää noin paljon kuin ap kertoi, niin "koulutuksen" kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.
Rährähräh! Sanoinhan, että nyt lähtee, kun inevestoin kunnolla tulitteisiin. Ja piiitkä ilta siinä meni rivarialueella jyskätessä tyttöporukalla. Räkätettiin kunnolla, kun.mietittiin miten meidän nimbyt naapurit korjaa hurttiensa paskoja sohvistaan ja matoiltaan .
On se hiukka persiistä, kun pitää talon sisäpihalla paukutella, tahallaan.