mistä entinen hoikka ja nykyinen lihava löytää kauniita vaatteita?
kaikki kauniit vaatteet on pienemmille. Mikään ei istu päälle. En tykkää kuitenkaan mistään romattisesta tyylistä.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
avaa nyt vähän millaisesta tyylistä tykkäät, niin helpompi auttaa ja kerro suunnilleen minkä kokoisia vaatteita etsit. asokselta löytyy ainakin isompiakin kokoja
tykkään klassisesta tyylistä. Olen kokoa 44-46 eli tosi iso, vatsa on iso ja pömppä. Siiz alavatsa. Olen kait spoon mallinen. En oikein tiedä millaista tyyliä etsin. Yleensä aina päällä farkut ja joku neule tosi tylsää. Muoti on aina kiinnostanut mutta en ole uskaltanut pukeutua muodikkaasti. Ja nyt oma vartalokaan ei enää miellytä.
ap
Miten entinen olomuotosi tähän liittyy?
Vierailija kirjoitti:
tykkään klassisesta tyylistä. Olen kokoa 44-46 eli tosi iso, vatsa on iso ja pömppä. Siiz alavatsa. Olen kait spoon mallinen. En oikein tiedä millaista tyyliä etsin. Yleensä aina päällä farkut ja joku neule tosi tylsää. Muoti on aina kiinnostanut mutta en ole uskaltanut pukeutua muodikkaasti. Ja nyt oma vartalokaan ei enää miellytä.
ap
ton kokosia vaatteita löydät myös asoksen peruskokoelmasta eli valikoima vaan laajenee. ne koot loppuu just kokoon 18 joka suunnilleen vastaa kokoa 46. muutenkin suosittelen brittiliikkeitä tai nettikauppoja, niissä usein normikoot tosiaan jatkuu kokoihin 44-46 eli ei tartte sieltä erilliseltä plus-osastolta etsiä.
Hei!
Halusin tulla tänne kertomaan, että www.neritude.fi verkkokauppa myy kivoja 44-56 kokoisia vaattetia ja paikanpäälle pääsee myös niitä sovittaa. Showroom sijaitsee Helsingin Oulunkylässä Helsingin Fashion House rakennuksessa :)
Käykää tsekkaa nettisivut ja meidät löytää myös somesta! Vastataan mielellämme kaikkiin kysymyksiin :)
Meiltä löytyy myös asusteita, koruja ja laukkuja!
-Neritude
No miksi sitten halusit lihota?
Eikö se ois kannattanu pysyä hoikkana kuitenkin ?
avaa nyt vähän millaisesta tyylistä tykkäät, niin helpompi auttaa ja kerro suunnilleen minkä kokoisia vaatteita etsit. asokselta löytyy ainakin isompiakin kokoja