tultiin miehen kanssa mökille uudeksi vuodeksi, ja kun tulin lämmittämästä saunaa mies oli kadonnut!!
ovi oli jätetty auki, mutta jälkiä mihinkään ei näy! APUA!!
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Ap on sairas.
No, eihän Ap:n tarvitse sentään sairas olla. Ajan kulukseen voi tälläistäkin "jännitys kertomustakin" viritellä. Tää on vain aika laimea, eikä oikein kunnon juonta. Se, että mies katoaa ja sitten ei tapahdukkaan mitään muuta, kuin .että AP tärisee peloissaan.......
Vierailija kirjoitti:
Meni vetämään paukut naapurimökkiläisten kanssa?
eikun se on panemassa sitä naapurimökin muijaa. Itseasiassa siellä on tyttöporukka uutta vuotta vastaanottamassa ja miehes hoitelee koko ryhmän. Jatka sä vaan puuhias siellä teidän mökillä.
mullepppa kävi kerran näin olin talvella mökillä yötä ja ihan pimeessä tulee taskulampulla joku mies sohimaan ovelle ja koputtamaan
mitä että mitä helvettiä? no avaan, sanoo että hänen naisystävänsä on karannut taas viereistä mökistä jossa olivat vuokralla, että onko se täällä? kuulemma karkailee aina ja valehtelee että poliisit otti kiinni kun ollut sotkamossa pettämässä
sitten vielä sanoo: no saanko silti katsoa taskulampulla sun sängyn alle?
sanoin että no kato, ei ollut siellä
lähti sitten pois
Mies on todennäköisesti kidnapattu seksiorjaksi Ukrainaan.
valvoin koko viime yön, kun olin niin hädissäni. lopulta aamulla nukahdin sohvalle, heräsin juuri äsken... ja koko mökki on aivan sotkettu!! juoksin kyllä hiton lujaa ulos sieltä! nyt olen saunassa. kohta lähden etsimään miestäni lähiseuduilta...
Mamman ikuinen pelko: miehen katoaminen. En ymmärrä, miten joku pystyy nukkumaan, kun tuollaiset painajaiset vaivaavat.
boss ass bitch kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mee kattomaan vessasta.
no en uskalla, kun siellä on varmasti haamuja!!
Housuunko meinaat lopulta paskantaa.
mies löytynyt!! olen koko päivän juossut metsässä, ja siellähän se oli pontikkaa keittämässä! olen niin vihainen... yritin selittää hänelle myös niistä haamuista, mutta se vaan naureskelee!! en nää tässä mitään hauskaa... mitä ihmettä mä nyt teen, kun ollaan menossa takaisin mökille?!
Vierailija kirjoitti:
Ehkä mitään miestä ei ollutkaan
Saunassa ap joutui madonreiän kautta toiseen todellisuuteen, jossa mitään miestä ei ole ollutkaan.
Todella uskottava, menivät mökille jossa ei ole naapureita lähellä mutta eivät kuitenkaan menneet autolla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä mitään miestä ei ollutkaan
Saunassa ap joutui madonreiän kautta toiseen todellisuuteen, jossa mitään miestä ei ole ollutkaan.
mies löytyi jo. tuolla se ulkona hyppii lumihangessa ja hihkuu. sisään ei ole tulemista ennenkuin piha on siivottu.
Kamalaa, oli ihan vuoden kateissa!
332 kirjoitti:
Viksu mies, lähti menee (Y)
no eipä lähde toista kertaa.
Ap on sairas.