Saako naisiin käsiksi käyvät miehet oikeasti köniin muilta miehiltä jos se tulee ilmi heidän todellinen luonne?
Usein puhutaan niin, mutta jos selviää, että joku mies käy vaikka kotona käsiksi vaimoonsa niin onko todennäköistä, että saa sen takia turpaan joltain muulta?
Kommentit (20)
Ainoastaan jos tästä kerrotaan "periaatteen" miehille, joiden tavoitteena on saada sankaruuspillua pahoinpidellyltä naiselta.
Ei kukaan täysijärkinen alka hakkaamaan toista ihmistä siksi, että tämä on hakannut naista.
Tunnen sen verran paljon vittumaisia naisia, että ei voisi vähempää kiinnostaa.
Sitä paitsi miehet ovat naisia useammin uhreina törkeissä parisuhdeväkivaltatapauksissa.
Vierailija kirjoitti:
Ainoastaan jos tästä kerrotaan "periaatteen" miehille, joiden tavoitteena on saada sankaruuspillua pahoinpidellyltä naiselta.
Ei kukaan täysijärkinen alka hakkaamaan toista ihmistä siksi, että tämä on hakannut naista.
Lapsellisia miehiä jotka eivät ymmärrä että tuollaisiin tapauksiin ei pidä sekaantua. Useinmiten väkivalta ei ole alkanut yhtäkkiä vaan suhde ei ole muutenkaan terve.
No ei todellakaan. Jokainen mies haluaisi välillä tirpaista naista.
No en ainakaan minä tekisi mitään.
Miksi tekisin? Ei ks. Ihminen ole minulle pahaa tehnyt.
Sitä paitsi usein väkivalta suhteissa on muitakin ongelmia. Väkivalta ei ole oikein, mutta usein myös uhri tekee jotain mikä tätä tekijää loukkaa.
Eli varmasti molemmin puolista ilkeilyä.
Suosittelisin hankkimaan jonkinlaista apua!
T. M36
En mä ainakaan tekisi ton takia mitään. Miksi ihmeessä mun edes pitäisi. Ja todellisuudessa osa naisista ansaitsee oikeasti saadakin turpaansa.
Miksi yksikään mies ottaisi itsellensä syytteet niskaan siitä, että hakkaisi jonkun miehen?
Millä ihmeen jalustalla ap kuvittelee elävänsä?
Ehkä jossain wt-piireissä, jossa on tapana sellainen nolo machoilu.
Aika epätodennäköistä jos mies on vaikka pankkiiri ja pyörii lähinnä samankaltaisten seurassa.
En minä ainakaan ketään ala hakkaamaan jos se on vaimoaan lyönyt. Suomessa on oikeuslaitos, joka päättää asiaankuuluvan rangaistuksen jos katsoo aiheelliseksi. Ehkä sitten voisin hermostua niin paljon, että päässä sumenisi jos minulla olisi tytär ja joku mies olisi sen hakannut.
Tuollainen tapa on sellaisissa maissa missä miehet omistavat kaikki naiset.
Vierailija kirjoitti:
Usein puhutaan niin, mutta jos selviää, että joku mies käy vaikka kotona käsiksi vaimoonsa niin onko todennäköistä, että saa sen takia turpaan joltain muulta?
Ainakin meidän suvussamme töitäni hakannut mies sai kevyttä sakinhivutusta tätini veljiltä. Näin siis Lapissa. Mies lakkasi hakkaamisen ja sopeutui avioeroonkin nurisematta. Suomen lain mukaan tällainen ojentaminen on kielletty mutta mies tajusi itse kerjänneensä kurinpalautusta kun ei mennyt poliisiasemalle.
Vierailija kirjoitti:
Sitä paitsi usein väkivalta suhteissa on muitakin ongelmia. Väkivalta ei ole oikein, mutta usein myös uhri tekee jotain mikä tätä tekijää loukkaa.
T. M36
Jaa. Mistäs syystä sinä olet hakannut ihmisiä?
Minua muuten loukkaa kommenttisi. Mitä saan tehdä sinulle, kun provosoit minua?
Vierailija kirjoitti:
T. M36
Eli jos joku ajaa liian hienolla autolla, sinä varastat sen auton ja olet sitä mieltä että saat tehdä niin, kun liian hieno auto loukkasi sinua. Köyhää raukkaa.
En uskaltaisi kaikkein junttimaisimmissa paikoissa ainakaan käydä naiseen käsiksi, siinä ei selittelyt auta että tuo itte kerjäs. En kyllä kannata minkäänlaista väkivaltaa mutta miksi naisen lyömisen pitäisi olla miehen lyömistä pahempi?
Vierailija kirjoitti:
En mä ainakaan tekisi ton takia mitään. Miksi ihmeessä mun edes pitäisi. Ja todellisuudessa osa naisista ansaitsee oikeasti saadakin turpaansa.
Ei ihme että miehiä hakataan nakkikioskeilla, baareissa, kaduilla. Väkivaltaiset elukat.
M23 kirjoitti:
En uskaltaisi kaikkein junttimaisimmissa paikoissa ainakaan käydä naiseen käsiksi, siinä ei selittelyt auta että tuo itte kerjäs. En kyllä kannata minkäänlaista väkivaltaa mutta miksi naisen lyömisen pitäisi olla miehen lyömistä pahempi?
Et kannata väkivaltaa? Etsit syitä miksi jokin väkivalta olisi vähemmän paha. Tuo on väkivaltaisen ihmisen määritelmä.
Kyllähän nuita räkänokkia on tullu pistettyä nippuun, palkinnoksi saanut monasti tussua.
T setämies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme että miehiä hakataan nakkikioskeilla, baareissa, kaduilla. Väkivaltaiset elukat.
Ja sinun kaltaisiasi miesvihaajia pitäisi sitten miesten erikseen puolustaa ja nostaa jalustalle?
Iso osa miehistä suhtautuu naisten hakkaamiseen hirtehisenä huumorina,vaikka ei sitä itse teekään.
Varmasti, ellet itse ollut hengenvaarassa siinä tilanteessa kun kävit käsiksi.