Saatko tänä yönä turpaan humalaiselta mieheltäsi?
Kommentit (15)
En saa. Humalassa se todennäköisesti on mutta ei väkivaltainen. Vaikka kirkkaita joisi niin ei ole alkanut kenellekään rähisemään.
En. Mieheni lopetti juomisen kokonaan joskus parikymmentä vuotta sitten.
En, mutta itse saatan kyllä lipsua ukkoa.
En. Koska olen itse iltaan asti töissä ja mies ei meinaa juoda.
En, mies töissä. Muuten todennäköisesti saisin.
Vierailija kirjoitti:
Kysymys otsikossa.
Narsistiset juopporentut heti alapeukuttamassa.
Nämä juopot pitää lukita jonnekin keskelle ei mitään 5 metriä korkean sähköaidan taakse, kuka noita kuvottavia oksettavia juoppoja jaksaa sietää.
En. Poistin sen humalaisen miehen elämästäni jo 5 vuotta sitten. Ei se sillonkaan mua turpaan vedelly, mutta vittumainen oli kaikin muin tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys otsikossa.
Nämä juopot pitää lukita jonnekin keskelle ei mitään 5 metriä korkean sähköaidan taakse, kuka noita kuvottavia oksettavia juoppoja jaksaa sietää.
Itse taas ajattelen juuri näin tupakoitsijoista ja muista nikotiininisteistä.
Meitä varten on kuitenkin kolmaskin tie: kannabis. Rauhoittaa eikä rähinöitytä. Tuoksuu eikä haise paskalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys otsikossa.
Meitä varten on kuitenkin kolmaskin tie: kannabis. Rauhoittaa eikä rähinöitytä. Tuoksuu eikä haise paskalle.
Heroiini on myös hyvä. Tai metamfetamiini. Rojut ränniin vaan, eiksjeh?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys otsikossa.
Haisee vitun pahalle, passivoittaa ja vie psykoosiin.
En saa.On kyllä humalassa,mutta väkivaltaisuudesta ei tietoakaan.
Jos saisin turpaani,niin tuskin niin sairaaseen suhteeseen jäisin nyrkkeilysäkiksi.
Turpaan tulisi ainakin takaisin,se on varma!
Mennään yhdessä miehen kanssa lähiöpubiin vähän säpisemään . Jos pysyttäis kotona ottaisin takuuvarmasti pataan.
Terv perus-avmamma ja sen jännämies-mies
en saa, ei olla humalassa, enkä kyllä saanut silloinkaan , kun nuorempina joskus oltiin humalassa.
kyllä todella hämmästyttää naiset, jotka jää väkivaltaisiin liittoihin :(
En todellakaan saa.