Peliriippuvuus ja ero
Kertokaahan viisaammat miten onnistuu ero peliriippuvaisesta miehestä?Olen hoitanut hänen raha-asioista suhteesta yli kymmenen vuotta.Meillä on yksi yhteinen lapsi ja minulla yksi aiemmasta ssuhteesta.Vanhemmalla lapsella on adhd joten lasten välit ovat välillä aika hankalat.Olen miettinyt että muuttaisin tämän isomman lapsen kanssa pois.Mutta miten sitten pienemmän lapsen käy?Isä ei pysty huolehtimaan raha-asioistaan lainkaan,mikä tarkoittaisi sitä että heillä ei olisi koskaan ruokaa kaapissa.Tiedän jo etukäteen että jos eroamme niin mies ei anna minun enää huolehtia hänen rahoistaan.Mitä tässä voi tehdä?Molempia lapsia ei voi ottaa mukaan koska siitä ei vyksinkertaisesti tule mitään.Yleinen edunvalvoja ei tule kysymykseenkään.Olen pähkäillyt tätä onhelmaa jo 5 vuotta.Olen loppu.
Kommentit (2)
Ei ole ketään sukulaista kuka voisi hoitaa hänen asioitaan.Mies häpeää omaa tilannettaan eikä siksi voi ottaa yhteyttä mihinkää tahoon.
Onko miehellä ketään muuta läheistä kuten äiti, isä, sisarus joka voisi huolehtia miehesi raha-asioista? Onko mies muuten hakenut apua riippuvuuteensa? Voisit ehkä ottaa yhteyttä johonkin yhteisöön joka tarjoaa apua peliriippuvaisille ja kysyä heiltä neuvoa tilanteeseen.