Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä kirkkoon kuuluva, eikö sinua haittaa se, että ev.lut.-kirkko hyysää nurkissaan lestadiolaisia?

Vierailija
30.12.2016 |

Vanhoillislestadiolaiset käyvät mm. käännyttämässä ihmisiä omaan uskoonsa Togossa ja muissa köyhissä maissa, eli siis ihan suoraan saarnaavat AIDS-alueilla ihmisille ehkäisyn olevan synti. Miten ihmeessä tämä voi olla ok kenenkään muiden kuin heidän itsensä mielestä?

Itse ainakin nostaisin kirkon jäsenenä äläkän, että tuollaista porukkaa pidetään mukana. Mutta rahasyythän siinä painaa, kirkon ei kannata potkaista ulos noin isoa joukkoa koska sekin taas tietäisi verotulojen vähenemistä. Eli ev.lut.kirkko katsoo sormien läpi lestadiolaisten toimintaa, tuon kyseenalaisen lähetystoiminnan lisäksi mun mielestä epäilyttävää on sekin, että lestadiolaiset uskovat vain itse pelastuvansa. Miten lestadiolaiset papit voivat saarnata omalle porukalleen, että vain he pääsevät taivaaseen ja sitten seuraavana päivänä pitää normaaleja jumalanpalveluksia?

:) Onnea ensi vuodelle, kaikki arvokkaat ihmiset!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pedofilian kuitenkin hyväksyvät keskuudessaan, kunhan vain muistaa välillä pyydellä synnit anteeksi. Järjestössä on paljon rikollisjärjestöiltä kopioituja malleja kuten maallisen lain yli kävely. Ja tosiaan valtion kirkon hyväksymänä.

Vierailija
2/3 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole ajatellut asiaa.. Mutta onhan muitakin tuollaisia lahkoja, onko niissä sitten ihan eri säännöt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt niin mutta että kirkko piilottelee laittomasti maassa olevia m6slimeja on ongelma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä