Imetysliivit, yhdellä kädellä toimivat?
No niin, rinnat ovat paisuneet valtaviksi ja kunnon liivit on siten tarpeen. Olen muuten pienirintainen joten nyt vasta ymmärrän liivien todellisen tarpeellisuuden!! Mistä saa sellaiset imetysliivit, jotka voi avata yhdellä kädellä? Ei mitään vaikeita mekanismeja. Käytättekö imetysliivejä vai tavallisia liivejä?
Mimmi xx ja tyttö 11vrk
Kommentit (5)
Itse ostin muistaakseni Lastentarvike-liikkeestä nämä vetoketjulliset AnnaCecilia-imetysliivit, olivat muistaakseni lähes 50e, mutta ovat todella kätevät ja helppo aukaista yhdellä kädellä. Suosittelen!!
Tavalliset liivit aiheuttivat kerran lähes tukoksen rintaan, kun kaarituki oli painanut, senjälkeen olen käyttänyt vain imetysliivejä. Ja liivinsuojuksetkin pysyy paremmin, kun niille on se oma paikkakin.
Tämmöiset liivit tilasin joskus Babyidean sivuilta. Ovat hyvin tukevat ja kätevät liivit, maksoivat muistaakseni n. 26 euroa. Näissä siis yhdellä kädellä aukeava klipsu. Suosittelen.
-Pilkku & Sara-Ellen 3,5 kk-
Ovat mukavat päällä ja sopivat tosi hyvin pienirintaisille. Ei kaaritukia. Helppo avata ja sulkea yhdellä kädellä. Myydään melkein joka paikassa: Lindexillä, Citymarketissa, Anttilassa, Stokkalla... Hinta noin 30¿.
ja voin sanoa, että ovat hyvät (ehkä parhaimmat liivit, mitä mulla on koskaan ollut). Ostin liivit palvelevasta liiviliikkeestä, jota pitää eläkeikää hipova nainen. Hänen avullaan sain kerrankin oikean kokoiset ja istuvat liivit. Olin siis aina käyttänyt liian pienikuppisia liivejä. Normaalisti olen käyttänyt A- tai B- kuppisia ja en ihan äkkiä olis marketissa sovittaessani osannut uskoa, että mun kuppikoko imettäessä onkin E!!! Eli kannattaa ostaa liivit liikkeestä, jossa osataan neuvoa ja palvella. Näissä Anita-liiveissä on yhdellä kädellä toimiva näppärä mekanismi.
Nettiosoitteesta www.taikapilvi.com. Tilasin sieltä toppimalliset imetysliivit, jotka muotoutuu rinnan koon mukaan. Olleet todella hyvät. Ja helppo avata ja sulkea yhdellä kädellä. Sain itsekkin tältä palstalta ton osoitteen alunperin. SUOSITTELEN LÄMPIMÄSTI!=))