Naiset kärsivät, entä miehet
Hassu otsikko mutta olen teini-ikäinen tyttö ja olen miettinyt, millaisia FYYSISIÄ kipuja miesten on ns. pakko kärsiä.
Eli mitä kipuja yleensä miehelle tulee vastaan elämän aikana?
Tuntuu, että ei mistään, mutta olenko vain väärässä ja katkera siitä, että naisella on menkkakivut ja synnytyskivut?
Entä henkinen puoli jne. Naiset tuntuvat kärsivän enemmän elämässään, mutta haluaisin että te elämässä kokeneemmat ottaisitte kantaa.
Kommentit (13)
Miehiä pahoinpidellään moninkertaisesti naisiin verrattuna. Työpaikkakuolemat ja vaurioitumiset tapahtuvat melkein kaikki miehille, koska melkein kaikki vaaralliset työtehtävät ovat miehillä. Ja siihen tietysti lievemmät loukkaantumiset mitä ei tilastoida, haavoja ja mustelmia. Mies ei tietenkään niistä valita, koska hänet on kasvatettu siihen ettei saa valittaa.
Jos pelkkää biologiaa mietit, niin munuaiskivet ovat useammin miesten riesana kuin naisten.
Miksi miehellä pitäisi olla enemmän kipuja kuin naisella? En oikein ymmärrä.
Väärentelit aika paljonkin sanojani :D missä kohtaa minä niin sanoin?
Ei todellakaan ole pakko kokea synnytyskipuja, koska lasten hankkiminen on täysin vapaaehtoista. Monet eivät nykyisin lapsia halua, koska vanhemmuudessa on loppujen lopuksi hyvin vähän plussia ja tosi paljon miinuksia.
Kenenkään ei ole mikään pakko kärsiä synnytyskivuista.
Hyvin on teinityttöön uponnut feministien nainen-on-aina-uhri-perusmantra. Melkoisen säälittävää ja sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Hassu otsikko mutta olen teini-ikäinen tyttö ja olen miettinyt, millaisia FYYSISIÄ kipuja miesten on ns. pakko kärsiä.
Eli mitä kipuja yleensä miehelle tulee vastaan elämän aikana?Tuntuu, että ei mistään, mutta olenko vain väärässä ja katkera siitä, että naisella on menkkakivut ja synnytyskivut?
Entä henkinen puoli jne. Naiset tuntuvat kärsivän enemmän elämässään, mutta haluaisin että te elämässä kokeneemmat ottaisitte kantaa.
Surkea provo
Pitäisikö kaikillla olla saman verran kipuja? Tasaus vuosittain vai mitenkä? Raipparangaistuksellako tasaillaan vai tökitäänkö neuloilla?
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö kaikillla olla saman verran kipuja? Tasaus vuosittain vai mitenkä? Raipparangaistuksellako tasaillaan vai tökitäänkö neuloilla?
Miehet hankkivat kyllä osansa kivuista, tappelemalla.
No itsepähän ovat sen päättäneet että naiset ovat heikkoja, huonoja, ja että heitä täytyy suojella
Miesten kivut on erilaisia. Tästä kertoo mm. moninkertainen itsemurhaluku.
No ei se nyt kivaa ole kun eka kärsitään menkoista, synnytyksestä...ja sit naisia vähätellään ja haukutaan. Ja muutenkin mihet on hoikempia kun naiset vaikka tekis kaiken samalla tavalla, miehille kasvaa lihakset murrosiässä ja naisille rumat rasvapallerot rintaan
ovatko naiset joilla ei ole menkkakipuja ja synnytys on helppo mielestäsi miehiä?
Itse kärsin selkäkivuista ja polvikivuista
mies