Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikseivät ihmiset käsitä, etteivät kaikki naiset välitä mitä muut heidän ulkonäöstään ajattelevat?

Vierailija
30.12.2016 |

Teen itse töitä alalla, jossa ollaan sukupuolettomia ja naiset ja miehet muistuttavat ehkä enempi toisiaan, mitä omaa sukupuoltaan (jos kauniisti asian ilmaisee). Itsekin olen iän karttuessa yhä enenevissä määrin alkanut vähentämään ehostusta ja pukeutumaan mukavasti. En ole keksinyt mitään syytä, miksi "panostaisin" erityisemmin habitukseeni, koska se ei liity työhöni eikä ystäväpiirini koostu kauniista ja rohkeista. Kehen tekisin vaikutuksen?
En ole ylipainoinen vaan tavallinen ja normaali nainen joka käyttää pääkoppaansa töissä. Kollegat ovat miehiä ja naisia ja meitä kaikkia yhdistää rakkaus työhön.
Sitten täälläkin palstalla on näitä "miehet pitävät naisista jotka.." -aloituksia, tai miten täälläkin keski-ikäisten naisten pukeutumista pilkataan, kananpersetukkaa haukutaan tai siiderivalaaksi kutsutaan. Ymmärtävätkö ihmiset, että isoa osaa naisista ei oikeasti hetkauta suuntaan eikä toiseen muiden mielipiteet ulkonäöstä, ei ainakaan enää.
Jos joku tulisi mulle sanomaan jotain negatiivista ulkonäöstäni, sanoisin vaan, että ok. :D Nuorena se tuntui pahalta jos niin kävi, ja siksi sitä käyttikin ihan liikaa energiaa ulkonäköön ja muiden mielipiteiden kuunteluun. Nykyisin sitä tajuaa, että elämä on ihan liian lyhyt ulkonäkönsä jatkuvaan muokkaamiseen. Se on kaikki pintaa.

Nyt kun tulee vietettyä aikaa mummon sairaalavuoteen äärellä tai muistisairaan äidin asioilla, lepäiltyä kerran vuodessa etelän lomamatkalla uima-altaalla, kun töissä palaveerataan tai kun teen pihahommia sitä miettii, että mitä merkitystä naamalla on tai mahamakkaralla? Normaali liikkuminen, ulkoilu, ravitseva ruoka ja läheiset ihmissuhteet ovat nautintoja joita ei pitäisi tehdä hampaat irvessä.
Ihmiset jotka käyttävät aikaansa haukkuen toisten ( =naisten) ulkonäköä, mahtavat olla aika ahdistuneita yksilöitä.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä