Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkäriä/labrahenkilökuntaa paikalla?

Vierailija
14.03.2006 |

Tuli mieleen tuosta ikuinen väsymys-ketjusta, mitä kokeita lääkäri määrää otettavaksi (esim. verikokeista) jos potilas valittaa juuri tuonkaltaisesta kroonisesta väsymyksestä, johon mikään ei tunnu auttavan?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

PVK, elektrolyytit, tulehdusarvot, kilpirauhasarvot

Vierailija
2/7 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-vuotiaalta hoitokammoselta. Edellisen kerran syksyllä ei onnistunut. Lapsi rimpuili ja potki niin paljon vastaan, ettei tullut mitään. Ja neulalla ei edes oltu ehditty kokeilla??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

3-vuotiaalta hoitokammoselta. Edellisen kerran syksyllä ei onnistunut. Lapsi rimpuili ja potki niin paljon vastaan, ettei tullut mitään. Ja neulalla ei edes oltu ehditty kokeilla??

Vierailija
4/7 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä olin ainakin aika rauhoittavana. Olin vähän ymmälläni kun hoitaja sanoi, ettei se onnistu, Nyt pitäis mennä uudestaan..

Vierailija
5/7 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lastenklinikan laborantti oli rauhallinen sanoi lapselle hei nyt mä laitan nää taikasauvat pyörimään ja lapsen niitä ihmetellessä otti kädestä verinäytteen.

Vierailija
6/7 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toinen ottaa näytteen. Koko ajan lapselle juttelen rauhallisesti, vaikka kuinka rimpuilisi ja huutaisi. En ole antanut katsoa näytteenottoa, koska hätääntyy, kun näkee, että verta tulee. Suurimman huudon aiheuttaa se, että väkisin pidetään kiinni, ei siis kipu. Mutta pakko pitää tiukasti kiinni ettei ohut suoni mene rikki ja jouduta uudestaan pistämään ja etsimään uutta suonta.

Vierailija
7/7 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muilta lapsilta mutta tämä 3-vuotias veti pohjat tempperamentillaan. Olisin itse pitänytkin vielä mutta kun hoitaja lopetaa niin ei siinä auta. Niin ja pojan käsi oli koko yrityksen ajan täysin paikallaan. Mutta ei sitten mitään konstia toimenpiteen helpottamiseksi ole ilmeiseti?

Se Emla ei helpottanut meillä ollenkaan kun ei ehditty edes pistämään. Kun lapsella se hepuli nousi eniten siitä remmin laittamisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi