Miten te kehtaatte/osaatte hehkuttaa parisuhdettanne somessa?
Olen hieman kateellinen näiden ihmisten uskalluksesta kertoilla romanttisia arkisia asioitaan somessa, koska itse en KEHTAA, vaikka romanttisia tilanteita lienee paljonki... Siis en ole kateellinen toisten onnesta, vaan siitä rohkeudesta hehkuttaa. :D
Huomenna on hääpäivä ja en kehtaa laittaa mitään lässynläätä someen, vaikka vähän tekisi mieli. Mutta ajattelen sitten heti, että ketään ei kiinnosta ja jos laitan sen niin joku luulee, että esitän vaan, tai että yritän olla jotain muuta mitä olen.. eihän se kännykkä liity romanttisiin tilanteisiin ainakaan itselläni, ja se pitäisi varta vasten kaivaa esille. Enemmänkin meillä on sanaton sopimus, että illallisella ei käytetä luuria eikä kuvailla annoksiakaan sitten.. :P
Käytiin eilen miehen kanssa uimassa ja oli tosi kivaa, tällaisenkin päivityksen olisin voinut tehdä, mutta en miettinyt sitä kuin vasta nähdessäni kaverillani vastaavan päivityksen.. Toisille ihmisille on ihan luontevaa kertoilla mitä tekee kumppaninsa kanssa, mutta mulle se ei ole lainkaan luontevaa.
Miten te teette sen ilman, että kaverinne ärsyyntyvät...? :P
Liekö se johtuu siitä, ettei kuvailla kännyköillä muutenkaan paljoa eikä oteta selfietä, niin olisi kökköä asettua kännykän eteen kimpassa irvistämään..Yksi puolituttu oli ihmeissään kun kuuli että olen naimisissa, koska miestäni ei kuulema ikinä näy profiilissani..pitäisi kai siellä jotain olla..Mies itse ei ole somessa.