Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Postinjakaja jakoi postit ihan päin helvettiä

Vierailija
30.12.2016 |

Kiva äsken tuli postit ja ne olisi pitäny mennä toiselle puolelle talonyhtiötä. Ole nyt jonottanut puoli tuntia postin asiakasaspalveluun. Se kävi meidän rapussa pari kertaa ja yritin selittää sille, mutta se vaan hokee goddammit goddammit. Nyt se urpo kävelee tuolla pihalla rapusta toiseen ja pyörittelee päätään ja posteja edes takas.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on taloyhtiö, ei talonyhtiö.

Vierailija
2/15 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on taloyhtiö, ei talonyhtiö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos korjauksesta. Varmaan helpotti ku sait ulos.

Vierailija
4/15 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa täällä päin. Jakavat väärään rappuun, ilmeisesti vaikea erottaa kirjaimia toisistaan tms. ja mölisevät ja paukuttelevat tahallaan luukkuja mennessään. Jakopiste ala-aulaan on ihan tervetullut uudistus.

Vierailija
5/15 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle selvisi alkuviikosta, että postinjakaja ei osaa lukea. Suomea hän ei puhu sanaakaan ja jättää postit talon numeron perusteella muutamaan alakerran asuntoon. Olettaa nähtävästi, että me jaamme ne edelleen. Olin kotona, kun postinippu tuli ja juoksin jakajan perään selittäen, että nämä pitää jakaa kaikkiin asuntoihin. Hän vain pudisti päätään ja hoki "ei ummarra".

Vierailija
6/15 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori kirjotin ton alotuksen samalla ku katoin mitä se puuhaa pihalla ja jonotin asiakaspalveluun niin tuli vähän epäselvä viesti.

Vierailija
7/15 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuli eilen joulukortti.

Vierailija
8/15 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysit sen tärkeimmän yksityiskohdan aloituksesta, hieno homma. Ei mennyt maisterikoulutus hukkaan.

Vierailija
9/15 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meille tuli paketti joka seurannan mukaan on ollut Suomessa 17.12. Mutta en jakajaa syytä, vika on jossain muualla. Olin jo kyllä pelännyt että saapumisilmoitus olisi hukattu ja paketti lähtenyt takaisin.

Vierailija
10/15 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli eilen lasku, jonka päiväys on 30.12.2016.

Maalla asun.

Vierailija
11/15 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meille tuli paketti joka seurannan mukaan on ollut Suomessa 17.12. Mutta en jakajaa syytä, vika on jossain muualla. Olin jo kyllä pelännyt että saapumisilmoitus olisi hukattu ja paketti lähtenyt takaisin.

Mulla on seurannan mukaan paketti jumittanut koko viikon vantaalla. Mulla on vantaalle 300km

Vierailija
12/15 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli tänään kanssa naapurin postit! :)

Vierailija
13/15 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille taas tulee milloin siskon ja milloin äidin kirjeitä vaikka ei asuta lähelläkään toisiamme. Kirjeissä on kyllä ihan oikein nimet ja osoitteet, mutta jotenkin kummassa ne tulevat meille. Ei riitä järki ymmärtämään miten on mahdollista.

Vierailija
14/15 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää sama. Jos tulee Kelasta tai pankista kirje, ei ole aivan varma että saan sen, jos meneekin vahingossa jonnekin väärään osoitteeseen?  Jotku vielä availevat väärin tullutta postia. Siinä sitten omat henk.koht. tiedot avoinna vaikka kelle.

Voiko pyytä kaikki tiedonannot s-postina ed. mainituista laitoksista?

Vierailija
15/15 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan että kirjoitat kirjeiden päälle "jaettu väärään osoitteeseen" ja seuraavan kerran asioille mennessäsi heität nivaskan matkan varrella olevaan postilaatikkoon/ postiin/ asiamiespostiin (R-kioski tms).

Sinun tehtäväsi ei ole posteja oikeisiin osoitteisiin jakaa, mutta roskiinkaan niitä ei voi heittää.

Turhan yleistä tämmöinen nykyään, itse sain juuri postissa joulukortin =/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi