MINÄ EN YMMÄRRÄ OLLENKAAN MIKSI NIITÄ RAKETTEJA PITÄÄ AMPUA!!!! KAUHEA METELIKIN NIISTÄ LÄHTEE ENKÄ USKALLA LIIKKUA ULJONA!!
Pelkään, että saan niskaani jtn!!!!
Pelkään myös pauketta!!!
Raketit pitäisi kieltää lailla.
Kommentit (19)
Pysy sisällä. Hae rauhoittavia lääkkeitä jos oikeasti olet niin hermoheikko ettet sisällä pysytellenkään meteliä kestä.
Meillä ammutaan raketteja, lasten iloksi. On isoa pataa ja perinteisiä raketteja.
Miten selviät elämässä noin yleensä, jos yksi ilta raketteja saa sinut noin tolaltasi?
Tämä olisi kuulunut tuonne kermaperseongelmien ketjuun.
Ihan sama jos niitä yhtenä yönä ammutaan, mutta MIKSI pitää ampua jo nyt? Täällä on kaksi päivää jo paukkunut, ja hermot menee muillakin kuin minulla. Eilen ollessani iltakävelyllä jotkut räiskivät pyörätietä kävellessään aina parinkymmenen metrin välein täällä keskellä asuinaluetta, ja yhtäkkiä jostakin parvekkeelta joku karjaisi keuhkojen täydeltä 'S**TANAN K*SIPÄÄT LOPETTAKAA SE PAUKUTTELU!!' :D Teki mieli huutaa 'juuri niin!'. Miksi tänä vuonna ammutaan nyt jo, kun se on tähän asti vuosi vuodelta pysynyt paremmin sallitun rajoissa? Eihän tuolla uskalla kävellä, kun yhtäkkiä raketteja lentää kohti pahaa-aavistamatonta lenkkeilijää jostain puskan takaa.
Minä en ymmärrä miksi pitää tulla tänne asiansa HUUTAMALLA kertomaan.
No ne raketit eivät ole hyvä asia!!! EN OLE POISSA TOLALTANI !!!!!!!!!!!!!!
Maailmassa on liikaa pahaa!!! RAKETIT, ALKOHOLI, TUPAKKA YMS!!!!!!
Näistä ihmiset muka nauttivat, mutta tekevät vain tuhoa itselleen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
No ne raketit eivät ole hyvä asia!!! EN OLE POISSA TOLALTANI !!!!!!!!!!!!!!
Maailmassa on liikaa pahaa!!! RAKETIT, ALKOHOLI, TUPAKKA YMS!!!!!!
Näistä ihmiset muka nauttivat, mutta tekevät vain tuhoa itselleen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Onhan tuokin totta, mitä sanot, mutta kumpa sitte on parempi vaihtoehto se, että nautit elämästä vai, että elät super hyvin, mutta stressaat kokoajan kaikesta?
No kyllä stressi /ahdistuspienempi haitta, kuin vaikka tupakka!!!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
Itse asiassa ei. Jatkuva stressaaminen, ylipaino/alipaino, liikkumattomuus, kehno ruokavalio jne ovat myös erittäin erittäin suuria terveysongelmia, tupakoimattomat eivät tätä halua myöntää ja mukamas tupakka on aina ainoa paha maailmassa, sori mutta ei ole näin.
Ja miten tää tupakka liittyy noihin raketteihin? :'D
Vierailija kirjoitti:
Ap
No ei tosiaan oo. Stressikin tappaa lopulta.
Onko sulla ap kenties jotain ongelmia kun noin vouhkaat? Huolehdi omista asioistasi, et voi toisten elintapoihin vaikuttaa :)
Uutena vuotena saa ampua raketteja, tuleeko tämä sinulle yllätyksenä? Jos pelkäät raketteja niin laita kaikki kotisi verhot kiinni ja kuuntele vaikka musiikkia, katso leffaa tai ota rauhoittavia.
Suosittelisin sulle ottamaan lasin tai pari skumppaa ja relata vähän ;)
Minä en ymmärrä, miksi pitää kirjoittaa caps lock päällä.
Ilotulitukset on ihania, kunhan niitä osataan käyttää turvallisesti! Ei saa todellakaan sytyttää missä tahansa, raketin täytyy olla hyvin kiinni ettei se kaadu, lisäksi niin ettei muita ihmisiä tai eläimiä ole lähistöllä.
Kaikki kiva pitää aina kieltää lailla. Onneksi sääntö Suomi on kuitenkin ihanat ilotulitukset säästänyt.
Kysykää koirilta, onko ne ilotulitusraketit niin ihania.
Älä sit mee ulos jos noin kamalaa on. omg