Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jutan superdietti-simple

fitfät
30.12.2016 |

Ketään, jolla kokemuksia tästä superdietti jutusta? Näkyykö kaikki tarvittava mobiilissa, ettei tietokonetta tarvi?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän älypuhelimella kaiken näkee, mitä tietokoneellakin... 

Itse en kyllä sitä Simpleä jaksanut kauan jatkaa, kun inhoan rahkaa ja raejuustoa ja mehukeittoja, ja tuossa niitä olisi tarvinnut syödä paljon.

Vierailija
2/4 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän siitä alypuhelimen ruudultakin voi foorumia, videoita ja ohjeita seurata, jos haluaa.

Olin keväällä Simplellä ja Superdieetillä nyt juuri ennen joulua. Kummallakin yhtä hyvät tulokset; kiloja ei lähtenyt montaa, mutta kiinteydyin kivasti (olen normaalipainoinen, varsinaista laihduttamisen tarvetta ei ollut). Nälkä ei todellakaan tule, itse asiassa en jaksanut syödä kaikkea vaadittua ensimmäisellä viikolla kummallakaan kerralla (vaikkei mitään saisi jättää syömättä).

Nyt joulun aikaan olen kerännyt ihan iloisesti nestettä itseeni ja pöhöttynyt reippaasti. Osaan tuon ruokavaliorungon jo sen verran hyvin selkärangasta, että puuhastelen itselleni armollisemman version uudenvuoden jälkeen ja pyrin muutenkin pitämään arkiruoan samansuuntaisena kuin Superdieetin alkupuoliskon viikoilla. Minun aineenvaihdunnalle ja fysiikalle toimiva ja hyvä vaihtoehto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän niitä ole pakko syödä yhtään, vaihtoehtoja vaikka kuinka paljon annettu.🤔

Vierailija
4/4 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän siitä alypuhelimen ruudultakin voi foorumia, videoita ja ohjeita seurata, jos haluaa.

Olin keväällä Simplellä ja Superdieetillä nyt juuri ennen joulua. Kummallakin yhtä hyvät tulokset; kiloja ei lähtenyt montaa, mutta kiinteydyin kivasti (olen normaalipainoinen, varsinaista laihduttamisen tarvetta ei ollut). Nälkä ei todellakaan tule, itse asiassa en jaksanut syödä kaikkea vaadittua ensimmäisellä viikolla kummallakaan kerralla (vaikkei mitään saisi jättää syömättä).

Nyt joulun aikaan olen kerännyt ihan iloisesti nestettä itseeni ja pöhöttynyt reippaasti. Osaan tuon ruokavaliorungon jo sen verran hyvin selkärangasta, että puuhastelen itselleni armollisemman version uudenvuoden jälkeen ja pyrin muutenkin pitämään arkiruoan samansuuntaisena kuin Superdieetin alkupuoliskon viikoilla. Minun aineenvaihdunnalle ja fysiikalle toimiva ja hyvä vaihtoehto.

Miksi menette useamman kerran saman firman maksullisille dieteille jos ensimmäisen kerran jälkeen ei tullut niin hyviä ohjeita, että pysyvä painonhallinta onnistuu? Vähintään samantasoisia ohjeita löytää netistä ilmaiseksi ja nekin rahat voisi käyttää laadukkaampaan ruokaan tai vaikka uusin lenkkitossuihin niin vaikutukset olisivat varmasti paljon parempia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi