Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kinuavatko teidän lapset?

Vierailija
29.12.2016 |

Meillä lapset 9, 5 ja 3-v ja olen miettinyt monta vuotta, että onko lasten kinuaminen urbaanilegenda. Ei meidän muksut ainakaan koskaan pyydä kaupassa mitään tai kinua Lintsille tms. Tehdään kyllä paljon kivoja juttuja muutenkin ja toisaalta ruoka&herkut ei ole heille selvästi ykkösjuttu, hienointa on leikkiminen kavereiden kanssa tai jos saavat katsella nyt joululomalla Netflixiä, jota meillä ei yleensä ole tms.

Kenen lapset kinuaa ja mankuu? Minkälaisia asioita?

Mietin, että ollaanko ankaria tms. Mielestäni ei, välillä lapset saavat valita kaupasta mitä vain: usein se on viinirypäleet, juustotiskistä itse tilaten juustopala ja joskus karkki, tosi harvoin. Meillä on myös karkkia ja suklaata kotona ollut jouluna, lähinnä keräilevät, mutta eivät syö.

Jouluna ovat ryhtyneet, että saavat toivoa yhden lahjan/lapsi. Saavat toki enemmän, mutta vain yhtä voi toivoa ja ovat ikionnellisia siitä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut mitä lapseni kinuavat, on päästä kaverille tai kaveria meille. Meillä käy paljon lapsivieraita.

Lisäksi näillä vierailla lapsillakin on paha tapa kinuta, että pääsisivät meille. Lapsia tulisi kokonainen lauma, jos päästäisin, myös ei toivottujen listalleni joutuneita, jotka eivät vain osaa käyttäytyä, en tietenkään päästä, varsinkaan, jos en ole itse heitä kotona valvomassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi