Mies on ollut jo viidestä saakka pitämässä pianotuntia jollekin naiselle
Puoli seitsemältä piti olla kotona. Mä pelkäsin jo etukäteen että tämä on huono idea, eikös pianonsoitossa ole sellaista romanttista värinää?
Meillä on mennyt jo jonkin aikaa huonosti. Mies on siis pitänyt aiemminkin pianotunteja, yleensä lapsille ja teini-ikäisille. Nyt ensimmäisen kerran oman ikäisensä nainen ja kappas, venähtipä monen tunnin sessioksi... :(
Kommentit (38)
Ehkä sun mies rämpytteleekin sen naisen kitaraa.
Nuuhkaset vähän tattia ennen kuin livahtaa suihkuun. Jos haisee lateksi tai saippua niin... xD
No ei tasan tarkkaan ainakaan mitään pianoa soiteta enää tähän aikaan. :D Herää pahvi.
Naukkaillut viiniä opetuksen yhteydessä? Ei voi ajaa autoa.
Ei ole tullut. Koitin soittaa, ei vastausta. Alan kohta oikeasti huolestumaan ettei ole joutunut onnettomuuteen. :(
ap
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tullut. Koitin soittaa, ei vastausta. Alan kohta oikeasti huolestumaan ettei ole joutunut onnettomuuteen. :(
ap
Voi että, tiedän kyllä tuon ahdistavan huolentunteen. Omalla ukolla oli ryyppy lähtenyt käyntiin, mutta kyllä sitä kaikenlaista kerkesi miettiä ja tuttavia soittamaan läpi.
Toivottavasti pian kotiutuu!
Hyh, tuli mieleen exäni jolla oli tapana kadota ryyppäämään ja palata vasta aamulla kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Tuliko mies kotiin?
Minuakin kovasti kiinnostaa.
Miehesi kävi huoltamassa minun käyrätorven ja hanurin ja nukuimme onnellisesti lusikassa, kunnes mies muisti, että on feikkiliitossa naisen kanssa. Aikoi hoitaa homman eli kertomisen tänään pois. Näet siis hänet tänään, joten huoli pois.
Naapurin Reijo 67
Vierailija kirjoitti:
Puoli seitsemältä piti olla kotona. Mä pelkäsin jo etukäteen että tämä on huono idea, eikös pianonsoitossa ole sellaista romanttista värinää?
Meillä on mennyt jo jonkin aikaa huonosti. Mies on siis pitänyt aiemminkin pianotunteja, yleensä lapsille ja teini-ikäisille. Nyt ensimmäisen kerran oman ikäisensä nainen ja kappas, venähtipä monen tunnin sessioksi... :(
Trollaati trollaati.. 0/5
Ei ole iPhoneja meillä. Minulla Samsung ja miehellä Huawei.
ap