Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aamulla herätessäni kuulin naiseni pieraisevan

Vierailija
29.12.2016 |

Tätä on jatkunut jo jonkin aikaa. Naiseni ei piereskele hereillä ollessa. Ymmärtääkseni hieman ujostelee pieruja. Nyt on käynyt niin, että muutamina aamuina olen kuullut pierun ja hän ei sitä tiedä. Voisinko mainitä tästä hänelle , voinko suoraan ehdottaa ruokavalion muutosta. Hän syö mm.haisevia lihapiirakoita ja valmispihvejä, varmaan syynä kaasuttamiseen.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta yrität ohjata hänen ruokavaliotaan terveellisempään suuntaan . Paljon kaalia , ruisleipää , hernesoppaa  ja juomaksi tuoretta raikasta piimää. Pian aamu paukuttelu on poissa. 

Vierailija
2/12 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko ääni pirteä tsirp?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen pieree ihan yllättävän paljon vuorokaudessa. Googleta itse, en jaksa :)

Vierailija
4/12 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anustappi estää kaasun purkaukset. Odottele hänen nukahtamistaan ja sujauta anustappi paikoilleen. Kun hän aamulla heräilee niin halaa heti ja toisella kädellä otat tapin pois huomaamattomasti.

Vierailija
5/12 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinuna nyt ensi töikseni varaisin ajan terapiaan. Ihan siis itsellesi, että jaksaisit vielä elää tästäkin hirvittävästä kokemuksestasi huolimatta.

PS. Vaadin parempia provoja!

Vierailija
6/12 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä se, kun ääni ei ollut yhtään pirteä :(

Enemmänkin tosi miehekäs.

-Aloittaja

Vierailija
7/12 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se! Jo loppuu sikailu.

Vierailija
8/12 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anustappi estää kaasun purkaukset. Odottele hänen nukahtamistaan ja sujauta anustappi paikoilleen. Kun hän aamulla heräilee niin halaa heti ja toisella kädellä otat tapin pois huomaamattomasti.

Pierunhajussa kasvaa ja ap:llä on vielä pitkä matka edessä.Onneksi apu on lähellä.

Vierailija
9/12 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

A p u a ! Entäs röyhtäilyt, nenän kaivamiset...? Entä ei kai naisesi vain käy koskaan pissalla, varsinkaan hereillä ollessaan?! Ota nyt ÄKKIÄ selvää, ennen kuin enemmän sotkeennut hänen asioihinsa, pahimillaan kirjaimellisesti. 

Vierailija
10/12 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia päästää tietyn verran kaasua vuorokaudessa, joten ei ihme että piereskelee unissaan jos ei hereillä kehtaa.

Vierailija
11/12 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikäkö, nythän mä hokasin, että jätät sen paikoilleen niin pitkäksi aikaa, kun seurustelette.

Sitten uusi poikaystävä sinun jälkeesi saa kunnian ottaa sen pois.

Vierailija
12/12 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei naisellesi käynyt kuin minulle tänä aamuna. Varsin hieno leidi olen ja ilman rihman kiertämää aamusta nauttien päästän pienen tuhnun. Pahaksi onneksi oli perheessä riehunut vatsatauti saavuttanut minutkin ja tunsin kuinka kraaterista pulppusi lämmintä kuraa. Ei kuin pikaseen vessaan, kuran valuessa pitkin jalkoja. Mieheni siivosi jäljet.

Tosielämän prinssi uljas. ❤

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän