30-35-vuotiaat sinkkunaiset: millaisen miehen haluatte?
Hei!
Kiinnostaa näin 32-vuotiaana sinkkunaisena tietää millaista miestä muut naiset "etsivät".
Itselleni on muodostunut ainakin tiettyjä kriteereitä. Ulkonäkö ei ole niin oleelllinen. Miehen pitää olla kuitenkin luotettava, fiksu, hyvin toimeentuleva, itsenäinen, keskustelutaitoinen ja empaattinen. Tosikko ei saa olla.
Itselläni pitkä suhde takana ja tiettyjä juttuja kokemuksesta oppii.
Kommentit (11)
Itselläni on ennemmin lista asioista joita en halua, muuten olen avoin tutustumaan uusiin ihmisiin. Eli: ei ekstrovertti, ei sivistymätön, ei yksinkertainen, ei lyhyt, ei lihava, ei riidanhaastaja.
En nyt listaa päivänselvyyksiä, kuten ei saa käyttää huumeita ym.
Vierailija kirjoitti:
ei ekstrovertti
Miksi ei??
Joka saa minut nauramaan, perhoset palaamaan vatsanpohjalle ja tuntemaan molemminpuoleista rakkautta.
En usko, että minulle kuuluu onni tässä elämässä.
Olen lakannut haluamasta.
En anna itselleni lupaa haaveilla mistään rakkaudesta, koska uskon olevani arvoton, enkä tule koskaan ansaitsemaan ketään.
Yksi nainen on saatu pelistä pois. Kiitos ihmiset jotka tuhosivat minut!
Sveitsiläistä aatelissukua, investointipankkiiri-aivokirurgi-Dreamlinerin pilotti, omaisuus yli 100 miljoonaa frangia, kotilinnassa 48 huonetta ja 22 palvelijaa, mitat 189 senttiä ja 82 kiloa, triatlonisti.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on ennemmin lista asioista joita en halua, muuten olen avoin tutustumaan uusiin ihmisiin. Eli: ei ekstrovertti, ei sivistymätön, ei yksinkertainen, ei lyhyt, ei lihava, ei riidanhaastaja.
En nyt listaa päivänselvyyksiä, kuten ei saa käyttää huumeita ym.
Mitenkäs kannabis?
Luotettavan. Väkivaltaista miestä en enää halua 😔 Ex-mies oli ja on edelleen täynnä raivoa. En voi ymmärtää miten noin paljon raivoa voi jossakin ihmisessä olla.
tällaisen:
ja olen ihan tosissani.
up