Akateeminen vollotus.
En. En ole akateeminen,enkä halua olla. Tuntuu taas kun lukee näitä juttuja ettämitä helvettiä ne luulee olevansa.
Tottahan toki älykkyyttä tarvitaan että voi kouluttautua ja ovat viisaita,ainakin omalla alallaan. Mutta mitä on tuo toisten lyttääminen.
En ole kouluja käynyt mutta silti olen mensan jäsen joten pidän itseäni suhteellisen fiksuna, samoin kuin kahta muuta kaveriani joiden kanssa testeissä kävimme, jäseniksi halusimme että saisimme baarissa ylpeillä naisille.
Tunnen monia akaateemisia ihmisiä ja olen huomannut että suurella osalla heistä on erittäin huono sosiaalinen älykkyys mikä tänä päivänä on tärkeää työllistymisen ja työyhteisöjen kannalta.
Ollaan muka niin laajakatseisia ja ajatellaan asiat solmuun. Suoraviivainen ajattelu ja päätöksien teko tuntuu erittäin vaikealle.
Kaksijakoisia ihmisiä ovat. Ehkä johtuu siitä mitä tiede yleensäkkin on. Kyseenalaistamista. Kaikki työelämästä omaan yksityiselämään, perheineen puolisoineen lapsineen kyseenalaisetaan ja analysoidaan.
En jaksa kirjoittaa enää. Vituttaa.
Kommentit (3)
Älykkäitä yleensä ovat, mutta jos joutuvat alentumaan töihin taviksien kanssa niin yleensä aika vaikeaa tulee.
Kuten sanoin. Hankimme mensan jäsenyyden saadaksemme naisia. Ei kyllä auttanut.
Tuttavasi tuomari saa tehdä jäsenkirjalla mitä haluaa, ei se hänestä yhtään parempaa tee.
Minä tavallinen tallaaja ja duunari jäsenenä käytin sitä hyväkseni.
Aloittaja
Tuntemani Mensan jäsen ei jäsenyydellään elvistele, koulutukseltaan varatuomari.
Itse en akteemisena koulutustani esim. naapureille edes kerro, kukaan ei jaksa tätä mikä se kuvittelee olevansa jargonia, jota tämäkin palsta on täynnä.