Miksi parturi-kampaajilla on yleensä isommat tissit kuin akateemisilla naisilla?
Vaikka olisivat vartaloltaan muuten samanlaisia.
Kommentit (20)
voisko olla että itse kiinnität enemmän huomiota parturikampaajien tisseihin, koska ne törmäilee sun kalloon?
Tutuista isorintaisista kampaajista usealla on silikonit. Suosivat muutenkin huulten täytteitä, hiuspidennyksiä, tekoripsiä ym. Toinen tyyppi on sitten ne pienirintaiset ilman mitään lisätarvikkeita. Mun hiuksiin koskee vaan ne normaalin näköiset. Luotan enemmän heidän tyylitajuunsa.
Kampaaja tienaa enemmän kuin joku humanistiopiskelija. Toisaalta kampaajat kiinnittävät enemmän huomiota ulkonäköön. Rahalla saa suuremmat tissit.
Kampaajat tosiaan kiinnittävät enemmän huomiota ulkonäköön ja fyysiseen kuntoonsa, rintalihaksia tulee harjoitettua. Onhan sitä monenlaista geelitissiliiviä ja muuta, millä rinnat saa suuremman näköisiksi. Rintojensa esittelystä kiinnostumaton taas saattaa valita aivan tarkoituksella liivit, jotka eivät ainakaan korosta rintoja, jopa piilottavat niitä. Ylipäätään vaatetus näillä kahdella ihmistyypillä erilainen.
Juu tuota ole miettinyt usein,l. ammatin vaikutusta tiettyihin kehon osiin. Esim. metsureilla taas on isot "ne", vaikka käsiään käyttävät raskaissa puunkaatohommissa.
se on kyllä aika maaginen kokemus, isotissisen parturi-kampaajan leikkaus. Vähän kuin oltaisiin vehtailtu.
Naiselliset naiset tekevät perinteisiä töitä. Miehekkäät femakot taas ovat usein akateemisia ja suvaitsevaisia viherkomukoita ja sen näköisiä. Heistä ei ole naisiksi. Luonto on raaka.
varmasti on akateemisia naisia joilla on ihan fantastisen isot tissit. Jotenkin akateeminen habitus yrittää pilata tämän.
Vierailija kirjoitti:
Mies kampaajilla on iso muna.
Ikäväksesi he jakavat sitä vain muille miehille.
Johtuu niistä kemikaaleista ja sun muista huuruista, joita pääsee heidän elimistöönsä työpäivän aikana. Ne lisäävät estrogeenin määrää ja siten kasvattavat kannujakin.
tisulitohtori -86
Se on ainut syy miksi käyn parturissa. kampaajakin arvaa sen ja mielellään asetelee "vahingossa" rintansa pääni päälle tai sipaisee sillä poskeni. Ennen ajoin partakoneella pääni sentin siileksi. Sitten yhtä hienompaa tilaisuutta varten kävin parturissa. Paluuta omaan käteen ei enää ole :-) Eli käyn nykyään kerran kuukaudessa ja aina samalla parturilla.
Jokainen on arvokas sellaisena kuin on, paitsi muita esineellistävät narsistit.
Vierailija kirjoitti:
voisko olla että itse kiinnität enemmän huomiota parturikampaajien tisseihin, koska ne törmäilee sun kalloon?
Tässä oikea vastaus.
Mä olen akateeminen nainen ja mulla on hoikkuuteeni nähden valtavat tissit. Kuppikokoni on 70i
Rintalihas kehittyneempi jatkuvasta käsien ylhäällä pitämisestä hiuksia leikatessa.