Kannattaako työttämänä miehenä tehdä deitti-ilmoitusta?
Vai pitääkö odottaa että pääsee jonnekin töihin? Töitä olen kyllä hakemassa, mutta kokemukseni mukaan työttömyys jättää leiman ihmiseen ja pelkään että yhteys katkaistaan heti kun kerron työttömyydestäni. Toisaalta tuo karsisi kenties vääränlaiset naiset pois, mutta toisaalta voi olla järkevääkin vältellä netissä roukkuvia työttömiä luusereita, joten osittain ymmärtäisin heitä. Vai meneekö se niin, että vain äärimmäisen epätoivoiset (mikä herättää taas minun epäilykseni) naiset katsovat työttömyyttä sormien lävitse?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenä ei kannata tehdä deitti-ilmoitusta. Ellet pistä tiliotetta mukaan.
Oletko miettinyt mikä sinussa on vikana kun et kelpaa itsenäsi kenellekään?
Olen onnellisesti naimisissa. Useat ystäväni ja työtoverini ovat kuitenkin joko sinkkuja, eronneita tai leskiä. Ihan kunnollisia miehiä joilla elämänhallinta on kunnossa ja kaikki muutenkin ok. Yhteydenotot nettipalstoilla ovat kuitenkin kuulemma aika vähissä.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaako miehenä ylipäätään?
Tietysti jos olet joku ronaldo niin kyllä.
Oletko miettinyt mikä sinussa on vikana kun et kelpaa kenellekään? Tuo drama queen-asenne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenä ei kannata tehdä deitti-ilmoitusta. Ellet pistä tiliotetta mukaan.
Oletko miettinyt mikä sinussa on vikana kun et kelpaa itsenäsi kenellekään?
Olen onnellisesti naimisissa. Useat ystäväni ja työtoverini ovat kuitenkin joko sinkkuja, eronneita tai leskiä. Ihan kunnollisia miehiä joilla elämänhallinta on kunnossa ja kaikki muutenkin ok. Yhteydenotot nettipalstoilla ovat kuitenkin kuulemma aika vähissä.
Eli löit hynttyyt yhteen naisen kanssa, joka vaati sinulta tiliotteen ennen seurustelun aloittamista? Et ole kovin fiksu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti jos olet joku ronaldo niin kyllä.Oletko miettinyt mikä sinussa on vikana kun et kelpaa kenellekään? Tuo drama queen-asenne?
Enpä ole mitään kummoisia menestystarinoita kavereiltakaan kuullut deittipalveluista... pelimiehille tietysti löytyy seuraa niin kuin muualtakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti jos olet joku ronaldo niin kyllä.Oletko miettinyt mikä sinussa on vikana kun et kelpaa kenellekään? Tuo drama queen-asenne?
Enpä ole mitään kummoisia menestystarinoita kavereiltakaan kuullut deittipalveluista... pelimiehille tietysti löytyy seuraa niin kuin muualtakin.
Oletko miettinyt mikä sinussa ja kavereissasi on vikana? Ja sata kertaa mieluummin pelimies kuin katkera ruikuttaja. Olen tehnyt tämän valinnan parikin kertaa. Olet väärässä kun kuvittelet että naiset eivät nauti ns. pelimiesten seurasta tai katuisivat.
Kyllä kannattaa. Itse olin juuri jäänyt työttömäksi kun tapasin netistä ihanan kumppanini. Hän ei tuominnut minua työttömyyteni takia, ja tutustuminen/ yhteisen elämän "harjoittelu" sujui mainiosti kun minulla oli aikaa. Sittemmin löysin toki töitä ja nyt on jo 3 vuotta elämäni parasta aikaa takana. Varmasti paljon hienoja vuosia vielä edessäkin :) Ei pidä tuomita ihmistä työttömyyden takia. Useimmiten hän on itse siihen syytön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko miettinyt mikä sinussa ja kavereissasi on vikana? Ja sata kertaa mieluummin pelimies kuin katkera ruikuttaja. Olen tehnyt tämän valinnan parikin kertaa. Olet väärässä kun kuvittelet että naiset eivät nauti ns. pelimiesten seurasta tai katuisivat.
Juurihan sanoin, että pelimiehille riittää seuraa. Indikoi että naiset niistä tykkää.
Mutta kaikki eivät voi olla pelimiehiä. Vain pieni osa syntyy superkomeiksi ja tämän lisäksi vielä sosiaalisesti taitaviksi ja sellaisella luonteenlaadulla, että kiinnostaa pyörittää naisia. Kyse on ihan samanlaisesta geneettisestä valioyksilöstä kuin vaikka mies, joka pystyy juoksemaan 100 metriä alle 10:ssä sekunnissa. Ei taivu suurimmalta osalta vaikka miten yrittäisi.
Ainahan sitä nettiä voi kokeilla. Ei se anna jos ei otakaan. Kannattaa kuitenkin pitää silmät auki kun tuolla ihmisten ilmoilla kävelee. Todella usein vastaani tulee miehiä, jotka eivät tunnu näkevän mitään ja ketään ympärillään, he vain kävelevät. Tietenkään en heidän siviilisäädystään tiedä, mutta ei sillä tavalla ainakaan yksikään nainen miehestä kiinnostu. Katse siis ylös muden ihmisten silmiin ja jos vastaan tulee kivan näköinen nainen, niin näytä kiinnostuksesi katseellasi. Niin minäkin teen ja tavallinenkin kauppareissu muuttuu mielenkiintoiseksi ja juttukavereitakin riittää vaikka olen hyvin tavallisen näköinen nainen.
Omien kokemuksieni perusteella ei kannata. Ehkä jossain nuoremmissa ikäluokissa (alle 25 v) työttömyys, pätkätyöt ja opiskelu ovat hyväksyttäviä juttuja, eivätkä ole niitä tärkeimpiä kriteereitä, kun kumppania valitaan. Omassa ikäluokassani (yli 35 v) pidetään oletuksena, että työuraa on takana jo huomattava määrä ja työpaikka on niitä ensimmäisiä asioita, joita tavattaessa tiedustellaan. Ei tuossa kilpailussa tämmöinen kaltaiseni, jolla on takanaan vuosia työttömyyttä höystettynä pätkätöillä sekä osa-aikaisilla palkkatukijaksoilla voi mitenkään pärjätä. Asun pienessä vuokrakämpässä, autoa en ole koskaan omistanut ja matkoilla ei ole varaa käydä. Ei tämä ole se mitä aikuinen ihminen kumppaniltaan hakee.
Ensin töihin sitten suhteeseen. Ei muuten toimi, kun olet niin eri tilanteessa.
Tietysti jos olet joku ronaldo niin kyllä.