Miksi
Kommentit (8)
Enkä valehtele. Ruokani ovat helvetin hyviä.
Mitä kokkaat? Mun pitäis lähtee kauppaan enkä keksi mitään hyvää kokkailtavaa.
Vierailija kirjoitti:
Olet jättiläisvalas?
Enkä ole.
Kokkasin meksikonpataa tai jotain sen suuntaista. Piti sekoittaa mukaan makaronia, mutta en jaksanut keittää, kun kattilat olivat likaisia. Myöhemmin sitten, tai seuraavaan satsiin. Niin siis tein tietysti alusta alkaen itse, enkä käyttänyt mitään valmispusseja.
Vierailija kirjoitti:
Kokkasin meksikonpataa tai jotain sen suuntaista. Piti sekoittaa mukaan makaronia, mutta en jaksanut keittää, kun kattilat olivat likaisia. Myöhemmin sitten, tai seuraavaan satsiin. Niin siis tein tietysti alusta alkaen itse, enkä käyttänyt mitään valmispusseja.
No ei tuo nyt ihan gurmeelle kyllä kuulosta. Taidan lähteä sinne kauppaan miettimään jotain muuta menyytä...
T. 3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tuo nyt ihan gurmeelle kyllä kuulosta. Taidan lähteä sinne kauppaan miettimään jotain muuta menyytä...
T. 3
Minä puhuin mausta, en siitä onko ruoka gurmeeta vai ei.
Mistäs me se tiedettäis? Valehtelet kuitenkin.