horoskooppijuttua
Minkä helkutin takia skorpparimuijia pidetään niin kauhean vahvoina ja mystisinä?
Se jatkuva räyhähenkisyys ja riidanhalu ei kerro kyllä mistään vahvuudesta vaan paremminkin tunnetaitojen puutteesta. Joo joo kun on niin syvät tunteet että. On niitä syviä tunteita muillakin muttei niitä tarvii muihin purkaa. Jatkuva kilpailu, kyräily sairaalloinen mustasukkaisuus näyttäisi tod. monen kohdalla olevan vallitsevia piirteitä. Mitä siihen paljon puhuttuun seksuaalisuuteen tulee niin manipuloinnista ja valtapelistä näyttää siinäkin olevan kyse. Eivät useinkaan ole mitään erityisen viehättäviä eli yrittävät kai korvata puutteensa viekoittelulla. Ja kun mies on nalkissa niin kiusanteko ja alistaminen alkaa. Ympäristöa pyritään hallitsemaan ja ne jotka eivät taivu tähän eivät ole mieleen.
Muilla huomioita aiheesta?
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Siis anteeksi, mutta uskooko joku todella horoskooppeihin? Siis ihan aikuiset ihmiset?
Muista en tiedä, mutta itse uskon vain homeopaattisiin horoskooppeihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis anteeksi, mutta uskooko joku todella horoskooppeihin? Siis ihan aikuiset ihmiset?
Mitäs ihmettä ne sellaiset ovat?
Mun 7-vuotias tyttöni on skorpioni ja tutulta kuulostaa... Tosin hän on oikeasti vetovoimainen tyyppi ja sisältä herkkä. Ja jakaa ihmisiä kivoihin ja inhokkeihin. Omasta mielestään kivoille hän on tosi ihana, mutta inhokeille täysin munapää. Katselen sitä sivusta vain huvittuneena, koska itselläni ei ollut koskaan neitsyenä tuollaista vetovoimaa kehenkään nähden. Aivan sama muille jos mä joitakuita inhosin. Tää tyyppi tekee sen niin että se jossain tuntuu! Varmaan tulee saamaan takkiinkin, mutta eipä ne takkiin antajatkaan sen parempia ihmisiä ole. Jos olisivat, he auttaisivat toista olemaan kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs ihmettä ne sellaiset ovat?
Lehti uitettu vedessä?
Kai tuo mystisestä seksuaalisesta voimasta puhuminen pohjautuu paljolti siihen, että suurin osa ihmisistä ei edelleenkään ole järin tietoisia. Tunteet ja seksuaalisuus koetaan hallitsemattomiksi, omaa elämäänsä eläviksi voimiksi joiden edessä ollaan ihan kädettömiä. Nainen, joka käyttää ko. tilannetta hyväkseen koetaan sitten jotenkin erityiseksi, vaikka kysymys on kuitenkin osaamattomuudesta puolin ja toisin.
Mutta niin vain on moni mies tarttunut syöttiin ja päätynyt sohvalla nukkuen ihmettelemään miten se niin nauravainen ja mukava ja seksistä innostunut nainen muuttuikin ihan muuksi.
Vierailija kirjoitti:
Mun 7-vuotias tyttöni on skorpioni ja tutulta kuulostaa... Tosin hän on oikeasti vetovoimainen tyyppi ja sisältä herkkä. Ja jakaa ihmisiä kivoihin ja inhokkeihin. Omasta mielestään kivoille hän on tosi ihana, mutta inhokeille täysin munapää. Katselen sitä sivusta vain huvittuneena, koska itselläni ei ollut koskaan neitsyenä tuollaista vetovoimaa kehenkään nähden. Aivan sama muille jos mä joitakuita inhosin. Tää tyyppi tekee sen niin että se jossain tuntuu! Varmaan tulee saamaan takkiinkin, mutta eipä ne takkiin antajatkaan sen parempia ihmisiä ole. Jos olisivat, he auttaisivat toista olemaan kunnolla.
Voivat olla todella ilkeitä sisaruksilleen!
Vierailija kirjoitti:
Miten sinä autat "olemaan kunnolla" ? :)
Vierailija kirjoitti:
Horoskoopit eivät ole totta.
Suattaapa olla, suattaapa olla olemattannii.
Voan vittumaisuus se on täättä totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voivat olla todella ilkeitä sisaruksilleen!
Lähes kaikki lapset ovat joskus ilkeitä sisaruksilleen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten vaikka uskookin? Eihän kukaan tiedä onko jeesus olemassa tai joidenkin näyt tuonpuoleisesta tosia. Ennustajien sanomat ovat joko totta tai ei. Anna kaikille oma vapautensa uskoa tai olla uskomatta.
Naurettavaa tuollainen "Siis anteeksi, mutta", ja joka ketjuun aina sama "Öööö, mutta, anteeksi, sori, mutta"..
Ja onhan hullumpiakin uskomuksia. Jotkut luulevat, että "Minulla on pienempi pill*, kuin muilla naisilla, joten mies ei petä eikä jätä". Vahingollisempaa tämä on. "Leben und leben lassen".
Helpottaa varmaan toisten yli jyräämistä ja omien tavoitteiden ajamista ellei piittaa muiden tunteista.
Mitä merkkiä nyt sitten onkaan. Julmuus pohjaa joka tapauksessa heikkouteen, vaikka vahvuudeksi saatetaankin erehtyä luulemaan.