Ateistien terrorin ymmärtää koska elävät tyhjiössä, mutta ei moraalistaan ja rakkaudesta tunnetun kristinuskon
Kommentit (8)
Taitaa olla hyvin vähän nuita ateistien tekemiä terroritekoja. Yleensä ne on jonkun uskontokunnan edustajien tekemiä ja kohdistuu johonkin uskontoon.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla hyvin vähän nuita ateistien tekemiä terroritekoja. Yleensä ne on jonkun uskontokunnan edustajien tekemiä ja kohdistuu johonkin uskontoon.
Ateistien valtioterroria onkin sitten ollut sen edestä.
Krstinuskon rakkaus sallii eräille insestin ja lapsiinsekaantumisen. Moraalikoodit keksittiin kauan ennen kristinuskoa. Seurakunnassa jaetaan ihmiset susiin ja lampaisiin ihan mielivaltaisesti riippuen siitä mihin lahkoon ja sen oppeihin milloinkin ollaan kallellaan. Aloittaja on valheellinen ja tekopyhä joka valkopesee kristittyjen hirmutyöt. Ateismi ei poista tietoa moraalista eikä hyvästä ja pahasta.Ateismi antaa vallan itse päättää että tekee oikein, ilman painostusta. Kristinusko on aivan yhtä verinen ja moraaliton kuin mikä tahansa muukin mutta tajuan toki että aloittajan on vaikea myöntää sitä todeksi ja tutustua uskonsa pimeään puoleen vaikka lukemalla inkvisiosta jota käytettiin yleisesti jos haluttiin joltakulta viholliseksi katsotulta riistää sekä omaisuus että henki. Olen käynyt kidutusmuseossa ja nähnyt kirkon käyttämiä kidutuslaitteita.Älä tule mulle selittämään mitään moraalista ja rakkaudesta, mä pystyn kumoamaan kaikki väitteesi.Perehdy sen sijaan oman uskontosi historiaan ja kauhistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ateistien valtioterroria onkin sitten ollut sen edestä.
Sitä on silloin, kun ateistinen kansanjohtaja ottaa itse jumalan aseman ja kieltää uskonnot sen takia. Jonkinlaista pseudo-uskontoa siis sekin.
Muistakaa erota kirkosta!
Mm. Amerikan Bible-Beltilla on aika yleisiäkin nuo kristittyjen terroriteot mm. aborttiklinikoita ja lgbtiqa-ihmisiä vastaan.
Ohiksena: "pro-life"-tyypit ovat useimmiten myös pro-death-penalty.
*
Ja siitä islamin jihad-käsitteestä:
"Suuri jihad" tarkoittaa ihmisen omaa sisäistä kamppailua, henkistä kehittymistä
"Pieni jihad" on sitä mitä ISIS yms vatipäät tekee. Kristinuskon historiassa on vastaavaa.
Kun kristittynä itseään pitävä ei toimi uskontonsa opetuksen mukaisesti hän saattaa tehdä pahoja tekoja.
Kun kristitty toimii uskonsa mukaan hän tekee hyviä tekoja.
Kun muslimina itseään pitävä ei toimi uskontonsa opetuksen mukaisesti hänestä tulee länsimaistunut hyvin kotoutuva lumemuslimi.
Kun muslii toimii uskonsa mukaan hän voi ryhtyä mujahideeniksi taistelemaan jihadia vääräuskoisia vastaan.