Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi ilmoitti minut "joululahjaksi" Marttojen kotitalouskurssille

Vierailija
28.12.2016 |

Mitäköhän tästäkin pitäisi ajatella? Aattona en viitsinyt nostaa asiasta meteliä, mutta kaipa tuo nyt täytyy perua kuitenkin.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet paska ja kelvoton vaimo pojalleni. T. Anoppi

Vierailija
2/34 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paha :D  Mut hei sä voit ilmoittaa miehesi itsesi sijaan, sikäli mikäli hänelä on taidoissa puutteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin skippaisin tuollaisen kurssin. Ei paljoa kiinnostaisi.

Oikeastaan voisin laittaa mieheni tuonne, hänelle siitä olisi kyllä suunnattomasti hyötyä.

Vierailija
4/34 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää, mene ihmeessä. Oikeastikin opit siellä varmasti jotain. Minäkin, viisikymppinen, ruuanlaittoa erittäin aktiivisesti harrastava menisin ihan mielelläni, jos en muuta niin ollakseni opettajan kanssa eri mieltä.... joo ei oikeasti. Jokaisella meistä on jotakin opittavaa, esim. itse osaan tehdä hyvinkin monimutkaisia juttuja etnokeittiötyyliin, mutta leipomista en ole juurikaan harrastanut, joten....

Ja mieti, miten voit sitten arvovaltaisesti arvostella kovaan ääneen anopin kokkauksia tyyliin "meillä martoissa sanottiin, että pitää sen sijaan ..."

;-)

Vierailija
5/34 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan lahjoittaa sen eteenpäin, esimerkiksi miehellesi.

Vierailija
6/34 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menisin mielelläni ja olen aika haka keittiössä. Ehkä hän ajatteli, että sinussa olisi Martta-ainesta?

Vierailija
7/34 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana lahja, tykkäisin. Ja olen kuitenkin ihan kohtalainen kotitalousihminen jo muutenkin. Tuolta voisi saada hyviä vinkkejä ja ideoita.

Vierailija
8/34 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kekseliäs ja hyödyllinen lahja. Kotitalouskurssi ei olisi pahaksi kenellekään, sieltä saa varmasti aina jotain uutta neuvoa ja vinkkiä talouden pitoon.

Vierailija
9/34 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et menisi? En keksi yhtään hyvää syytä, ellet ole ammattilainen keittiössä. Ja luultavasti moni ammattilainenkin menisi uteliaisuudesta katsomaan, mitä opetetaan. Eihän nuo kurssit pitkiä ole.

Vierailija
10/34 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin. Omani ilmoitti golf-kurssille (enkä millään koe lajia omakseni). Koen lajin jälkijättöiseksi muoti-ilmiöksi, epäekologiseksi ja täysin epäsopivaksi.

Vierailija
11/34 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva idea. Siellä voi olla hauskaakin ja saat uusia tuttavuuksia.

Vierailija
12/34 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestääkö he sellaisiakin? Kiitos ap, minä taidan ilmoittaa itseni. Osaan kyllä, mutta tartten jotain lisää. 

Vierailija
13/34 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tuo on niitä peruskursseja tyyliin näin keität perunat niin kannattaa miettiä kummalle se sopii paremmin, itselle vai miehelle vai peräti appiukolle. Ei siitä rahoja saa pois mutta osallistujan voi vaihtaa.

Vierailija
14/34 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et menisi? En keksi yhtään hyvää syytä, ellet ole ammattilainen keittiössä. Ja luultavasti moni ammattilainenkin menisi uteliaisuudesta katsomaan, mitä opetetaan. Eihän nuo kurssit pitkiä ole.

Minä ottaisin tuon ihan silkkana veetuiluna (naisille kuuluu kaikki talouteen liittyvät asiat). Enemminkin tuollainen kurssi pitäisi olla pakollinen miehille. Heillä ne heikommat taidot on noissa "taidoissa".

Itselleni riittäisi skippaamiseen ihan vain se, ettei kiinnosta.

Vierailija
15/34 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvää vittuilua! Varmaan poikansa valittanut, miten paska talousihminen olet!

Vierailija
16/34 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää, mene ihmeessä. Oikeastikin opit siellä varmasti jotain. Minäkin, viisikymppinen, ruuanlaittoa erittäin aktiivisesti harrastava menisin ihan mielelläni, jos en muuta niin ollakseni opettajan kanssa eri mieltä.... joo ei oikeasti. Jokaisella meistä on jotakin opittavaa, esim. itse osaan tehdä hyvinkin monimutkaisia juttuja etnokeittiötyyliin, mutta leipomista en ole juurikaan harrastanut, joten....

Ja mieti, miten voit sitten arvovaltaisesti arvostella kovaan ääneen anopin kokkauksia tyyliin "meillä martoissa sanottiin, että pitää sen sijaan ..."

;-)

Joo, tää on hyvä. Tekisin itse näin.

Vierailija
17/34 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäisin tuollaisesta lahjasta, koska tykkään myös ruoanlaitosta. Menisin ilman muuta.

Vierailija
18/34 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopista riippuen tuo on joko suoraa kettuilua,tai sitten vain on sen alan ihmisiä.

Vierailija
19/34 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinussa on Martta ainesta. Minulle tuo olisi kunnianosoitus. Perinteisesti Martta-järjestö on ollut vahvojen ja osaavien naisten järjestö.

Ja ehkä anoppisi toivoisi Sinun jatkavan edellisten sukupolvien vahvojen naisten perinteitä ja ehkä ruokakurssin avulla tutustut Martta-järjestön toimintaan ja näin jatkaisit esiäitien ja naisten työtä.

Vierailija
20/34 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet paska ja kelvoton vaimo pojalleni. T. Anoppi

Rakas anoppini, minä ja perheesi olemme joululahjaksi itsellemme ilmoittaneet sinut Mars-lennolle, lähtö heti tammikuussa. Saa miehesikin sitten 40 vuoden helvetin jälkeen nauttia älykkään, kauniin ja huumorintajuisen ystävättärensä seurasta. Muista pakata mukaasi nutturankiristysvehkeet sekä kaulin ja ne miehesi vihaamat, kusenpolttamat seksintappokalsarisi. Hyvää matkaa! T.miniäsi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi