Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saara Aalto Oulussa

Vierailija
28.12.2016 |

Kuka muu katsoo? No Fear mainittu!

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huulisynkassa on vähän treenattavaa.

Vierailija
22/60 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana Saara! Mutta toivottavasti sais levätä ja lepuuttaa ääntään alkuvuoden levytyksiä yms varten

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi juhla järjestettiin ulkona?

Miksi juhlassa ei ollut kunnon valoja?

Miksi juhlassa ei ollut kunnon lavasteita?(Järkyttävät sairaalan tutkimuspedin suojapaperit)

Miksi juhlassa ei ollut kunnon juontajaa?

Miksi juhlaan ei oltu satsattu?

Ainoa plussa meni ilotulituksille. Ja tietty Saaralle.

Vierailija
24/60 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katsoin ja ekan kerran alko ketuttaa se Ignatius. Onko sen pakko olla joka keikalla "viihdyttämässä" yleisöä? Tunnin keikasta osa oli lässytystä, puhetta ja sen Ignatiuksen höpinää. Ja eipä se Saara ehtinyt taaskaan kuin sen 4 biisiä vetasta. Jotenkin teennäistä ne kukkien jaot ym. Mutta ihanaa, kun se Abban biisi oli pidennetty versio. Oli tosi hyvä.

Vierailija
25/60 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saaran pitää kiertää myymässä sitä hartwallin keikkaa että saavat Merin kanssa vuokrarahat vuodeksi Lontooseen kasaan

Vierailija
26/60 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Junttikaupungin virkamiehiltä puuttuu tyylitaju kuten Meriltäkin. Huh huh mitä lahjoja Saaralle: kukkapuska, Pentikin vati ja vuoden madetojalainen...

Sai se vielä vastaavan palkinnon kuin olympiavoittaja, 5000 euron stipendin.

Vierailija
27/60 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Ignatius ei ole kovin viihdyttävä juontaja.

Vierailija
28/60 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on tuo juontaja?

Kristoffer Ignatius 

Vierailija
29/60 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se kaamea turvonnut Meri kyljessä... yök että on hoitamattoman ja vastenmielisen näköinen. Todellinen terveystuotteiden mannekiini.

Vierailija
30/60 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä katsoin ja ekan kerran alko ketuttaa se Ignatius. Onko sen pakko olla joka keikalla "viihdyttämässä" yleisöä? Tunnin keikasta osa oli lässytystä, puhetta ja sen Ignatiuksen höpinää. Ja eipä se Saara ehtinyt taaskaan kuin sen 4 biisiä vetasta. Jotenkin teennäistä ne kukkien jaot ym. Mutta ihanaa, kun se Abban biisi oli pidennetty versio. Oli tosi hyvä.

Ja Saara ei osannut edes ääntää sen sukunimeä😂

Vierailija
31/60 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi kun tulee jo kylmä, kun katsookin noita kuvia tapahtumasta.

Ja siellähän oli jotain lapsia vissiin jo tuntikausia ennen tapahtuman alkua odottelemassa.

Vierailija
32/60 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viidellä tonnilla maksaa jo 2 kk vuokran Lontoossa

Vierailija
33/60 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot kyllä aika pikkusielu, ihan oikeesti!

Vierailija
34/60 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

miha kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot kyllä aika pikkusielu, ihan oikeesti!

Tyyppi koko syksyn käyttänyt Saaran tukemiseen ja Saara ei osaa ääntää tyypin nimeä oikein?

Vierailija
35/60 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja siellähän oli jotain lapsia vissiin jo tuntikausia ennen tapahtuman alkua odottelemassa.

Täällä onkin huikeat kymmenen astetta pakkasta. Onko Helsinkiläiset oikeasti noin nössöjä?

Vierailija
36/60 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin paikalla ja ihanaa oli! Vähän köykäistä tietenkin, mutta itse Saara oli aivan valovoimainen. Oli vain niin kylmä, että varpaat jäätyivät :D

Vierailija
37/60 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristoffer on Saaran läheisimpiä ystäviä. Sitä varmasti vitusti kiinnostaa, miten Saara sen sukunimen ääntää.

Vierailija
38/60 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saaran asu oli kyllä aika kauhea, mutta laulu kulki ihan hyvin flunssasta huolimatta! 

Vierailija
39/60 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kävin katsomassa! Olen salaa fani :) Koska olen aikuinen mies niin minun ei saisi kuulemma fanittaa mitään tuollaista.

Vierailija
40/60 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä onkin huikeat kymmenen astetta pakkasta. Onko Helsinkiläiset oikeasti noin nössöjä?

Ihan täällä Oulussa olen itsekin.