Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eukko haluaa seksiä vain humaltuneena

Vierailija
28.12.2016 |

Tai en tiedä haluaako seksiä ollenkaan selvin päin, mutta ainakaan minua kohtaan ei osoita juuri mitään mielenkiintoa paitsi muutaman siiderin jälkeen. Silloin sitten haluaa senkin edestä. Muuten meillä on kyllä hyvä ja rakastava suhde, mutta tämä asia hieman luo kitkaa välillemme.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla nousevat testosteronit kännissä ja se nostattaa haluja. 

Vierailija
2/12 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut aina samalainen. Seksi meillä sitten loppuikin saman tien kun loppui mun alkoholin juominenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siideria saa halvalla lavakaupalla Suomenlahden takaa.

Vierailija
4/12 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä kaikki vaan näyttää paremmalta...

Vierailija
5/12 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taasen en halua seksiä kännissä yhtään sen enempää kuin muulloinkaan, mutta haluan "voittaa" miehen sänkyyn. En tiedä, mikä logiikka, koska ei mun hirveästi tarvi niitä huijata petiin. Varmaan se pettämätön kännilogiikka tässä taustalla. Kuvittelen olevani kovakin panomies naiseksi.

Vierailija
6/12 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa vaimoa jotenkin jännittää että mitä pidät hänestä, eikä sen takia uskalla tehdä aloitetta ilman rohkaisua?

Vierailija
7/12 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaako se muillekin kännissä?

Vierailija
8/12 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eukkoa on paras panna kun se on humalassa. Estot katoaa ja muuttuu seksi kissaksi. Kun vain olisi useammin päissään tai antaisi selvinpäin. Normaalisti pihtaa eli the usual story ;(

Vierailija
9/12 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on niin huonoa miehen kanssa selvinpäin,siinä syy.

Vierailija
10/12 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hänellä on joku itsetunto-ongelma ja sen takia rohkaistuu vasta humaltuessaan? Esim. on saanut hiljattain pari kiloa vyötärölle tai ei muuten juuri nyt viihdy kympillä kropassaan.

Vierailija
11/12 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos partneri ei huolehdi hygieniastaan tai muuten itsestään on helpompi hoitaa hommat alkoholilla höystettynä ja ilman silmälaseja. 😕.

Vierailija
12/12 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse on pakko ottaa kännit ennenkuin pystyn levitämään haarani ukolle. On lösähtynyt niin rumaksi ja hiukset harventuneet. Ei suostu ajamaan muutamaa haiventaan pois, vaan säästää niitä kammaten kaljunsa peitoksi. Hampaat rumat ja likaiset. Ei suostu menemään hammaslääkäriin. Vastenmielinen näky. Onneksi ei kykene seksiin kuin harvoin ja se kestää muutaman sekunnin. Selvin päin en pystyisi.