Eukko haluaa seksiä vain humaltuneena
Tai en tiedä haluaako seksiä ollenkaan selvin päin, mutta ainakaan minua kohtaan ei osoita juuri mitään mielenkiintoa paitsi muutaman siiderin jälkeen. Silloin sitten haluaa senkin edestä. Muuten meillä on kyllä hyvä ja rakastava suhde, mutta tämä asia hieman luo kitkaa välillemme.
Kommentit (12)
Mä olen ollut aina samalainen. Seksi meillä sitten loppuikin saman tien kun loppui mun alkoholin juominenkin.
Siideria saa halvalla lavakaupalla Suomenlahden takaa.
Kännissä kaikki vaan näyttää paremmalta...
Mä taasen en halua seksiä kännissä yhtään sen enempää kuin muulloinkaan, mutta haluan "voittaa" miehen sänkyyn. En tiedä, mikä logiikka, koska ei mun hirveästi tarvi niitä huijata petiin. Varmaan se pettämätön kännilogiikka tässä taustalla. Kuvittelen olevani kovakin panomies naiseksi.
Jospa vaimoa jotenkin jännittää että mitä pidät hänestä, eikä sen takia uskalla tehdä aloitetta ilman rohkaisua?
Eukkoa on paras panna kun se on humalassa. Estot katoaa ja muuttuu seksi kissaksi. Kun vain olisi useammin päissään tai antaisi selvinpäin. Normaalisti pihtaa eli the usual story ;(
Seksi on niin huonoa miehen kanssa selvinpäin,siinä syy.
Jos hänellä on joku itsetunto-ongelma ja sen takia rohkaistuu vasta humaltuessaan? Esim. on saanut hiljattain pari kiloa vyötärölle tai ei muuten juuri nyt viihdy kympillä kropassaan.
Jos partneri ei huolehdi hygieniastaan tai muuten itsestään on helpompi hoitaa hommat alkoholilla höystettynä ja ilman silmälaseja. 😕.
Itse on pakko ottaa kännit ennenkuin pystyn levitämään haarani ukolle. On lösähtynyt niin rumaksi ja hiukset harventuneet. Ei suostu ajamaan muutamaa haiventaan pois, vaan säästää niitä kammaten kaljunsa peitoksi. Hampaat rumat ja likaiset. Ei suostu menemään hammaslääkäriin. Vastenmielinen näky. Onneksi ei kykene seksiin kuin harvoin ja se kestää muutaman sekunnin. Selvin päin en pystyisi.
Naisilla nousevat testosteronit kännissä ja se nostattaa haluja.