Lapsen iPhonen lasi korjattiin viime viikolla ja TAAS se tippui ja meni rikki ;/
Ei ?&()==le. Nyt korjautetaan ja laitetaan panssarilasi. Kyllä on alkaa olemaan aika kallis puhelin....
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Mikä vitun "pansaarilasi"?? Joku suojakalvo?
Suojakalvo joka on tehty lasista. Liukuu hyvin eli jopa parempi kuin i phonen oma lasi.
Meillä oli joskus samanlainen tilanne ja kun kolmannen kerran hajosi sai poika olla ilman luuria kaksi viikkoa ja sen jälkeen menin pojan kanssa giganttiin ja ostin hänelle halvimman puhelimen mitä tuolloin oli myynnissä.
Tuli sillä sitten toimeen valituksineen ja mutinoineen puoli vuotta toimeen ennenkuin ostin hänelle uuden iphonen.
Tämän jälkeen ei ole puhelin pudonnut näpeistä kertaakaan.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä sitä, että puhelimeen käytetään melkein tonni rahaa, mutta sitten se jätetään suojaamatta. Mulla on käytössä iPhone 6s plus ja sen hinnan maksamisen jälkeen ei 75 € maksanut OtterBox ja 20 € maksanut panssarilasi tuntunut missään. Vakuutus myös kunnossa. Kallis laite, hyvä suojaus. Samalla tavalla en myöskään jätä kalliita silmälaseja sohvalle tai kuljeta mukana ilman koteloa.
No ei se omenapuhelin kyllä kestä sittenkään. Puhelimen pitää kestää kaikki normaalit asiat mitä ihminen tekee. Oli kesä tai talvi.
Normaalilla ihmisellä on puhelin taskussa ja siellä se voi osua vähän sinne ja tänne. Puhelimen pitää ne kestää.
Puhelinta käytetään myös vesisateessa ja kovassa pakkasessa. Puhelimen pitää kestää.
Puhelin tippuilee joten puhelimen pitää kestää sekin.
Puhelimen pitää kestää vuosia käyttöä ilman ongelmia.
Omenapuhelin ei kestä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä sitä, että puhelimeen käytetään melkein tonni rahaa, mutta sitten se jätetään suojaamatta. Mulla on käytössä iPhone 6s plus ja sen hinnan maksamisen jälkeen ei 75 € maksanut OtterBox ja 20 € maksanut panssarilasi tuntunut missään. Vakuutus myös kunnossa. Kallis laite, hyvä suojaus. Samalla tavalla en myöskään jätä kalliita silmälaseja sohvalle tai kuljeta mukana ilman koteloa.
No ei se omenapuhelin kyllä kestä sittenkään. Puhelimen pitää kestää kaikki normaalit asiat mitä ihminen tekee. Oli kesä tai talvi.
Normaalilla ihmisellä on puhelin taskussa ja siellä se voi osua vähän sinne ja tänne. Puhelimen pitää ne kestää.
Puhelinta käytetään myös vesisateessa ja kovassa pakkasessa. Puhelimen pitää kestää.
Puhelin tippuilee joten puhelimen pitää kestää sekin.
Puhelimen pitää kestää vuosia käyttöä ilman ongelmia.
Omenapuhelin ei kestä
Mulla on ollut vähän kaikenlaisia puhelimia, ihan halvimmasta luokasta lippulaivamalleihin. En ole merkkiuskovainen, vaan on tullut kokeiltua useampaa merkkiä. Mä oon aika varovainen, mut vahinkoja toki sattuu. Huonoiten kesti näyttö Samsungin Note II:ssa, todennäköisesti kokonsa takia. Puulattialle putoaminen työpöydältä halkaisi lasin. Oikeasti rikki on mennyt vain ZTE Blade joka ei selvinnyt portaiden kohtaamisesta. Parhaiten putoamisia on kestänyt miehen iPhone 6s suojakuoressa. Eli ainakaan meillä ei väitteesi pidä paikkaansa. Vuosien käyttöä ilman hidastumista ja takkuilua kesti vain Note II. Applen laitteista ei vielä niin pitkää kokemusta että osaisin sanoa niistä. Puhelimet kehittyy, haluan uusimman mallin koska siihen on varaa. Se tarkoittaa luurin vaihtoa muutamien vuosien jälkeen. En odota puhelimen kestävän mitä vain, mieluumin olen varovainen.
Vierailija kirjoitti:
Ei ?&()==le. Nyt korjautetaan ja laitetaan panssarilasi. Kyllä on alkaa olemaan aika kallis puhelin....
Onko mahdollista että kiusataan ja tahallaan rikotaan lapsesi puhelin??
Ihan kotona meni ja kyseessä 17v todella tarkka tyttö. Tässä on nyt vaan ollut tosi huonoa tuuriakin mukana. Ekan kerran meni kyllä huolimattomuuttaan, mutta tämä toinen kerta oli puhdas vahinko. Puhelimessa on suojakuoret, mutta se etuläppä oli auki, koska käytti juuri puhelintaan. No se kirpaisee sen 150€ panssarilaseineen, mutta onpahan sitten kunnossa.
iPhonen panssarilaseista en tiedä, mutta android-luureihin niitä saa alle 10 eurolla (vahvin lujuusluokka). Vähän väärästä asiasta säästetään, jos ei tuon vertaa voi investoida panssarilasiin.
Miksi maksatte laseista ja kuorista niin paljon? Itse tilaan Ebaysta ja suojalasit maksaa siellä alle euron kappale ja läpälliset kuoret muutamia euroja. Itse en ole saanut ainuttakaan suojalasia edes rikki, mutta avokki tuhoaa niitä tasaiseen tahtiin (lähinnä kulmat onnistuu kolhimaan johonkin) niin saa aina välillä tilailla lisää. Kuoret kyllä välillä kuluu tai nahjaantuu, nykyiset menisi vielä hyvin mutta sen magneettiläpän kohdalta materiaali on repeillyt niin tilasin uudet.
Miksi lapsella on IPhone? Eikö tavallinen känny riitä missä on perustoiminnat.
Kannattaa myös muistaa, että lasten hienomotoriset taidot kehittyvät eri aikoihin.
Mä kanssa olin lapsena just se, joka sai kaiken rikki ja kaato maidot aina pöydälle, kun ei osunut lasiin. Vasta yläasteiässä alkoi asiat sujumaan...
Kyllä sunkin lapses tosta vielä oppii :) kannattaa tosin odotellessa hankkia halpoja luureja
Tulee mieleen settä kerta, kun mun ensimmäinen puhelin (siis simpukka) hajosi keskeltä kahtia ×D
Oikeesti iphoneen saa halvalla noi näytönsuojat ja kuoret. Faija osti mulle ja siskolle iphone5:set ja tilattiin heti suojat. Tsekkaa vaikka kolmen euron kalvo kun puhelin maksaa kuitenki 300 http://diilihiiri.fi/fi/595-iphone-5s-puhelinkuoret-ja-tarvikkeet
Twins17
Mitä järkee yleensäkään on ostaa tonnin puhelinta??? Satasen laitteella pärjää yhtä hyvin.
Oma puhelin (ei puoliksi syöty omena -mallia) on putoillut suojakuorien kanssa ja ilman lattialle ja ottanut iskua vaikka missä ja miten, eikä näyttö ole ollenkaan rikki :D Miten ihmeessä ihmiset saa noita hajotettua.. ja tosiaan, puhelinta hankkiessa kannattaa heti laittaa se panssarilasi, jos meinaa olla tehokas rikkomaan noita näyttöjä
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkee yleensäkään on ostaa tonnin puhelinta??? Satasen laitteella pärjää yhtä hyvin.
Hölmömpi pärjää ja viisaampi taas ei!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hölmömpi pärjää ja viisaampi taas ei!
Puhelimella ei voi mitään järkevää tehdä(pois lukien pukuminen ja tekstaus).
Vielä vähemmän omenapuhelimella
Mulla i phone ja yksi panssarilasi hajonnut.
Miksi pihistellä, kun tuon lasin saa 10-30 eurolla. Nyt mulla koko näytön suojaava lasi mikä maksoi 30 euroa, suojaa siis reunatkin ja reunoissa väriä.
Kallis puhelin ja suojaan ei riitä rahat.
Tyhmyydestä sakotetaan.