Miksi naiset ihailee lihaksikkaita komeita miehiä?
Menimme muutaman painonnosto kaverimme kanssa yleiselle kuntosalille, niin kappas vaan kuinka hamehelmat ihailivat kun härmät pojat kiskoivat maasta rautaa. Ovat ne naisetkin visuaalisia olentoja kun ihailevat meitä komeita hyväväkuntoisia, hyvännäköisiä, terveitä atleettisia vahvoja painonnosto miehiä!
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on jotain primitiivistä. Muinoin lihaksikas mies on todennäköisemmin pystynyt suojelemaan paremmin kuin tikkulaiha💁
Naiset ne sitten ei pyri evoluutiossa eteenpäin
mies52v
Aina sama väärinkäsitys että evoluutiossa joku pyrkisi jonnekin. Survival of the fittest on kupletin juoni, fit ymmärrettynä laajassa merkityksessä.
Tuohan on aikanaan ollut lähinnä päästä lisääntymään, mutta nykypäivänä valtaosa (huomattava osa) tuntuu karsastavan koko lisääntymistä, joten kilpailu on menettänyt merkitystään.
Ymmärrän toki naisten kiinnostuksen lihaksikkaisiin miehiin tai miesten kiinnostuksen muodokkaisiin naisiin
mies52v
Et tajua yhtään mistä evoluutiossa on kyse. Edelleenkin, vaikka kukaan ei haluaisi lisääntyä, jotkut kuitenkin lisääntyy, ja nämä yksilöt muodostavat seuraavan evoluutiossa merkityksellisen sukupolven.
Niin tekee, mutta ovatko he se geneettisesti parhaat kuten todellisessa ja kehittyvässä evoluutiossa pitäisi mennä. Eläimillä vahvin uros (= parhaat geenit selviytymiseen) valtaa parittelukumppanit ja ihmisellä taas sosiaalisesti loiset voivat lisääntyä ja lisääntyvät enenevässä määrin.
mies52v
Harva ihminen ymmärtää ettei evoluutiolla ole päämäärää. Se menee sinne minne olosuhteet, ja vain olosuhteet sitä vievät. Ei joku periaate että pitäis aina kehittyä paremmaksi.
Jos fiksut naiset sheimataan lapsettomiksi syystä tai toisesta, niin sitten se tyhmä joka tekee lapsia on siinä tilanteessa the fittest.
Se on evuluutiota ja myöskin jos afrikka nuketetaan, niin myöskin tuo evoluutiota. Näin vain kävi.
Tuo mitä itse hain evoluutiolla oli se, että nätti paksuperänen FM hakee Di koulutuksen omaavaa ja hyvissä töissä olevaa miestä perheenperustamiseen. Hän ei hae työtöntä, alkoholisoitunutta tai väkivaltaista miestä tuohon tapahtumaan. Tämä on mielestäni eteenpäin (ainakin paikallaan, ei alaspäin vievää) vievää evoluutiota
mies52v
Tästä aiheesta kanssasi "keskustelu" kulkee tätä rataa.
Naiset: Suurin osa meistä ei pidä lihaskimpuista vaan arvostaa korvien väliä.
Sinä: Naiset haluavat lihaksikkaita miehiä, aina.
Myös sinä: Miksi naiset eivät edistä evoluutiota arvostamalla korvien väliä?Prisma: Näyttäkää mulle edes yksi lihaksikas mies päivässä 🤔.
Ei kukaan yksin tappele. Vai mitä?
mies52v
Antaa muiden reenata lihaksia, minun tärkein lihas on jo nyt tarpeeksi iso, tarkoitan tietysti massiivista siitintäni
Minä pidän hoikista, feminiinisistä miehistä. Oma isä oli juuri lihaksikas mies, joka äityi kännissä välillä väkivaltaiseksi, alitajuisesti viehättää ihan erilainen mies. Eniten lihaksikkaita miehiä ihailevat toiset lihaksikkaat miehet.
Aloittaja: Jotkut naiset ihailevat. Ei suinkaan kaikki. Se voi olla että oli sen hetkistä ihailua tai kannustusta. Se ei tarkoita sitä että he haluaisivat mitään enempää teidän kanssa:)
Tiedon paljon naisia keiden mielestä bodarit ovat lähinnä ällöttäviä. Itse en ole bodari enkä halukkaan olla.😊
Jätkät on roinanneet itsensä impotenteiksi
Vierailija kirjoitti:
Ihan samasta syystä kuin kaikki miehet ihailevat isotissisiä, hoikkia ja kauniita naisia. Kai huomaat ironian?
Ei kaikki miehet ihaile. Jotkut toki mutta eivät kaikki. Ei ole olemassa mitään tietyn näköistä näistä joka olisi jokaisen miehen mieleen ja sama pätee toisinpäin.
Esim. Missit eivät miellytä mua.
Miksi miehet ihailevat hoikkia, iso perseisiä ja tissejä naisia? Nih.
Miksi miehet ihailevat lihaksettomia, tikkukätisiä, rumia akkoja?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä itsekin ihailen lihaksikkaita miehiä, oma puolisokin harrastaa kehonrakennusta. Se ei kuitenkaan ole ainoa syy, että olen puolison kanssa parisuhteessa. Tulee itselle ainakin tosi naisellinen olo, kun mies on selkeästi minua lihaksikkaampi ja isompi ja jaksaa mm. nostella mua. Lisäksi kuntosalilla treenaaminen on hyvä yhteinen harrastus :)
Eikös kehonrakentajat ole juuri niitä aggressiivisia naisten hakkaajia?
Kyllä maailmasta löytyy myös ihania naisia, jotka jostain syystä ihailevat meitä pikkuisen pönäköitä sohvaperunoitakin!!
No varmaan tämä tulee ihmisen biologiasta. Miehen on kuulunut puolustaa naista siellä luolassa muilta miehiltä ja vaaroilta.
Jos se mies on ollut joku hintelä , voimaton , lihaksiton mies, ei siitä ole ollut vastusta hyökkääjälle.
Näin nainenkin on joutunut r-a-i****si ja lapset tapetuksi/orjiksi.
Siksi nainen edelleen tykkää, että mies näyttää voimakkaalta.( ei bodarilta, ne näyttää jo kamalilta, epäluonnollisilta)
Ihmisen geenimuisti on pitkä, vaikka me emme sitä normaalisti elämässä huomaa. Esim ihmisen epäluuloisuus uutta ruokalajia kohtaan, on tavallaan tervettä. Aikojen alussa ei ole ollut tervettä mennä syömään mitä tahansa tuntematonta marjaa/sientä /kasvia ym. Huonostihan siinä on käynyt.
Senkin uhalla että pidän itseäni vähän naurettavana vastatessani vauvapalstalla ulisijoille niin: miksi viehättyisin epäviehättävistä miehistä? Tottakai pidän isoista ja miehekkäistä. Ja itseäni nuoremmista. Ei kiinnosta kulahtanut kaljamahainen ukko jollaisia 90% yli 40 v suomalaisista miehistä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä itsekin ihailen lihaksikkaita miehiä, oma puolisokin harrastaa kehonrakennusta. Se ei kuitenkaan ole ainoa syy, että olen puolison kanssa parisuhteessa. Tulee itselle ainakin tosi naisellinen olo, kun mies on selkeästi minua lihaksikkaampi ja isompi ja jaksaa mm. nostella mua. Lisäksi kuntosalilla treenaaminen on hyvä yhteinen harrastus :)
Eikös kehonrakentajat ole juuri niitä aggressiivisia naisten hakkaajia?
Kyllähän ne hormoonit on monen miehen pilanneet ja agressiivisyys on nostanut päätää.
Mutta noin muuten, ei voimakas mies ole mitenkään synonyymi agresiivisyydelle.
Ainakin tämä nainen ihailee maltillisen lihaksikkaita miehiä, sellaisia lihaksia siis, jotka voi saada ihan työn teolla.
Salilla ylipumpatut lihakset ovat lähinnä huvittavan näköiset.
Minä voin tunnustaa pitäväni lihaksikkaista miehistä. Siinä on vain jotain, mistä pidän. Mitkään bodarit ei varsinaisesti kiinnosta eli ne, joista näkee, että nappia on vedetty. Se on todella luoltaantyöntävä näky, hyi. Viimeksi salilla tuli viereen sellainen, ja aloin voimaan lähes pahoin.
Pidän siis miehistä, joilla on normaalilla treenillä aikaansaadut lihakset. Ehkä siksi, että käyn itse salilla, kykenen ymmärtämään sen työmäärän ja olisi mukava harrastaa salilla käymistä yhdessä. Pidän myös hoikista, atleettisista miehistä. Oma mieheni on jälkimmäinen ja olen häneen täysin tyytyväinen.
Tiedän useita salilla kävijöitä jotka käytyään salilla menevät lähinnä kotiinsa pelaamaan pleikkaa ja ainoa naisseura jota heillä on nyrkkikyllikki eikä sitäkään tarvitse paljon vaivata kun hattiwatti sanoo lerpun lerpun jostain kumman syystä vaikka ikääkään ei ole vielä kosolti, mutta täytyy silti ihailla ihmisen kykyä kehittää melkoisia harhoja ja kuvitelmia.
Ööö.. Koska ne on hyvännäköisiä? Koska tuntuu että ne on niin voimakkaita ja ne voi suojella sua :) Tulee mukava olo. Alkaa herätä tunteita. Laiha ruipelo mies ei kiihota.
Pitäisikö naisten ihannoida ruipelo miehiä? XDDD
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö naisten ihannoida ruipelo miehiä? XDDD
Kyllä. Ja yhdyssanoja.
EIkööhän se sittten riitä tältä päivällltä. Vedä vaiikka huuumeita niin rauhotut vähän.