Miksi naiset ihailee lihaksikkaita komeita miehiä?
Menimme muutaman painonnosto kaverimme kanssa yleiselle kuntosalille, niin kappas vaan kuinka hamehelmat ihailivat kun härmät pojat kiskoivat maasta rautaa. Ovat ne naisetkin visuaalisia olentoja kun ihailevat meitä komeita hyväväkuntoisia, hyvännäköisiä, terveitä atleettisia vahvoja painonnosto miehiä!
Kommentit (96)
Olen aina ihmetellyt samaa kun minuun ne eivät ole koskaan vedonneet millään lailla. Lihaksikkaat ovat yleensä itserakkaita hyypiöitä, enkä viehäty pullistelevista lihaksista joten yäk.
Vierailija kirjoitti:
Menimme muutaman painonnosto kaverimme kanssa yleiselle kuntosalille, niin kappas vaan kuinka hamehelmat ihailivat kun härmät pojat kiskoivat maasta rautaa. Ovat ne naisetkin visuaalisia olentoja kun ihailevat meitä komeita hyväväkuntoisia, hyvännäköisiä, terveitä atleettisia vahvoja painonnosto miehiä!
Pitää paikkansa. Kaverin kanssa oltiin nostelemassa rautaa varsin hilpeissä tunnelmissa. Lihakset olivat täynnä energiaa joulun jälkeen.
Kaveri sitten ponnisti suorille niin kovaa että pääsi järisyttävä turahdus. No rauta nousi silti suorille naama punaisena ja perse päästeli vielä viimeisiä pörähdyksiä kunnes painot tömähtivät maahan. Mies sitten veijarimainen ilme turpeilla punaisilla kasvoillaan heitti takaperin voltin painiasussaan ja iski silmää tytölle joka oli kuullut pierun.
Minua lähinnä nauratti ja pudistelin käsiä magnessiumissa valmistuen omaan suoritukseen joka oli paljon vaatimattomampi kuin kaveris miehen suoritus. En edes päästellyt kaasuja.
Pihalla parkkipaikalla ystäväni vaihtoi jo puhelinnumeroa tyttelin kanssa.
Kaveri oli selvästi tehnyt vaikutuksen tyttöön.
Kukkakaalikorvilla käy tsägä!
Kyllä mä itsekin ihailen lihaksikkaita miehiä, oma puolisokin harrastaa kehonrakennusta. Se ei kuitenkaan ole ainoa syy, että olen puolison kanssa parisuhteessa. Tulee itselle ainakin tosi naisellinen olo, kun mies on selkeästi minua lihaksikkaampi ja isompi ja jaksaa mm. nostella mua. Lisäksi kuntosalilla treenaaminen on hyvä yhteinen harrastus :)
Koska ne on lihaksikkaita ja komeita? Mitä sitten pitäis ihailla?
Miksi seksuaalisuuden ja sen pelisääntöjen verhoaminen on naisen sosiaalisen menestyksen kannalta tärkeää? Kaikki muut mielipiteesi olivat vanhahtavia, eivätkä pidä paikkaansa tosielämässä ainakaan kehittyneillä yksilöillä (huom. tähän ryhmään kuuluu myös naisia).
Mä en itseasiassa edes ihaile sen kummemmin lihaksikkaita miehiä. Paljon tärkeämpää on se, mitä sieltä korvien välistä löytyy.
Ihan samasta syystä kuin kaikki miehet ihailevat isotissisiä, hoikkia ja kauniita naisia. Kai huomaat ironian?
Paska haisee painimolskilla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää paikkansa. Kaverin kanssa oltiin nostelemassa rautaa varsin hilpeissä tunnelmissa. Lihakset olivat täynnä energiaa joulun jälkeen.
Kaveri sitten ponnisti suorille niin kovaa että pääsi järisyttävä turahdus. No rauta nousi silti suorille naama punaisena ja perse päästeli vielä viimeisiä pörähdyksiä kunnes painot tömähtivät maahan. Mies sitten veijarimainen ilme turpeilla punaisilla kasvoillaan heitti takaperin voltin painiasussaan ja iski silmää tytölle joka oli kuullut pierun.
Minua lähinnä nauratti ja pudistelin käsiä magnessiumissa valmistuen omaan suoritukseen joka oli paljon vaatimattomampi kuin kaveris miehen suoritus. En edes päästellyt kaasuja.
Pihalla parkkipaikalla ystäväni vaihtoi jo puhelinnumeroa tyttelin kanssa.
Kaveri oli selvästi tehnyt vaikutuksen tyttöön.
Kukkakaalikorvilla käy tsägä!
Näin siis teillä Turussa toimitaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihan samasta syystä kuin kaikki miehet ihailevat isotissisiä, hoikkia ja kauniita naisia. Kai huomaat ironian?
Kyllähän miehet ihailevat isotissisiä, hoikkia ja kauniita naisia. Sen takia tuollaiset naiset ovat roimasti yliedustettuna etenkin miehille kohdistetussa mainonnassa.
Lihaksikkaat miehet on rumia. Mutta tämähän on ihan makuasia.
Itse olen pitkähkö ja melko hoikka kaveri eikä mitään erikoisia lihaksia ole koskaan ollut kovastakin treenistä huolimatta. Tietynlaista jäntevyyttä kylläkin ja aina on naisseuraa ollut tarjolla. Naama kyllä on suht ok ja muutenkin ihan tyytyväinen olen ulkonäkööni ja osaan keskustella luontevasti kaikkien kanssa. Että en tiedä vastausta kysymykseen, mutta arvailisin naisten pitävän lihaksikkaiden miehekkäästä ulkomuodosta. Ehkä se herättää jonkin alkukantaisen kiihottumisen jota nainen ei itsekään havaitse.
Vierailija kirjoitti:
Lihaksikkaat miehet on rumia. Mutta tämähän on ihan makuasia.
Niinpä
N41 kirjoitti:
Mä en itseasiassa edes ihaile sen kummemmin lihaksikkaita miehiä. Paljon tärkeämpää on se, mitä sieltä korvien välistä löytyy.
Ehkä muutama hassu karva, mutta enimmäkseen ryppyistä ja kaljua päänahkaa 👴🏻
Vierailija kirjoitti:
N41 kirjoitti:
Ehkä muutama hassu karva, mutta enimmäkseen ryppyistä ja kaljua päänahkaa 👴🏻
Niin totta. Onneksi muut perusteet on kunnossa, niin tytöt tykkää.
Tavallinenmies kirjoitti:
Itse olen pitkähkö ja melko hoikka kaveri eikä mitään erikoisia lihaksia ole koskaan ollut kovastakin treenistä huolimatta. Tietynlaista jäntevyyttä kylläkin ja aina on naisseuraa ollut tarjolla. Naama kyllä on suht ok ja muutenkin ihan tyytyväinen olen ulkonäkööni ja osaan keskustella luontevasti kaikkien kanssa. Että en tiedä vastausta kysymykseen, mutta arvailisin naisten pitävän lihaksikkaiden miehekkäästä ulkomuodosta. Ehkä se herättää jonkin alkukantaisen kiihottumisen jota nainen ei itsekään havaitse.
Minulla puolestaan on lihaksia pituuteen (lyhyyteen) nähden niin paljon, että on vaikea löytää sopivia vaatteita. Harvemmin naiset ovat kiinnostuneet. Eiköhän ne kiinnitä enemmän huomiota naamaan
Se on jotain primitiivistä. Muinoin lihaksikas mies on todennäköisemmin pystynyt suojelemaan paremmin kuin tikkulaiha💁
Aina kun näen tsadissa salilla lihaksikkaan härmäläisen miehen, tekee mieleni heittäytyä punkkarin lattialle polvilleen ja ottaa karjulta suikkiin.
Eikä ole yks tai kaks kertaa kun näin on ihanan häjyn kanssa tehtykin..
NAM.
Tietenkin naisetkin ovat visuaalisia olentoja.